  • 21. Data: 2011-03-07 13:13:14
    Temat: Re: PORTFEL NA 2011 ROK - plan 100% zysku +0,69 %
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    news:il2jl1$o8o$1@news.onet.pl...

    > No to zadajmy Sławkowi pytanie otwartym kodem: czy gdy kurs, np KGH,
    > rośnie po kilka % dziennie - to kupuje tłum rozgorączkowanych spekulantów,
    > czy też jakaś inna kategoria ludzi.
    > I jeśli to drugie - to jaka?

    To wtedy to sa rozgoraczkowani zarzadzajacy aktywami doradcy inwestycyjni z
    TFI / OFE / Asset Menagement i co tam jeszcze :))))

    pozdrowka
    Przemek

  • 22. Data: 2011-03-07 13:23:29
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 7 Mar 2011 12:32:08 +0100, skippy napisał(a):

    > pisałem o:
    >
    > "Kurs silnie rósł bo tabuny rozgorączkowanych spekulantów kupowały a kolejni
    > kupowali bo kurs silnie rósł :-)"
    >
    > Tak jest zawsze i na wszystkim.

    Muszę się niestety z Tobą zgodzić. Zarobić się da nawet na piasku na
    Saharze: wystarczy go podzielić na równe części, założyć trust, wystawić
    świadectwa udziałowe i wprowadzić na giełdę. Tylko że jest to piramidka i
    nic poza tym. W ultraliberalnym kraju jak najbardziej dopuszczalna a nawet
    wskazana. Kiedy zaczynamy skippy ? ;)

  • 23. Data: 2011-03-07 13:23:30
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "totus"

    > Dodać trzeba dla ułatwienia, że to jest bardzo dobra spółka państwowa..

    Nie wiem, czy przypadkiem nie najlepsza.
    18 pensji dodatki to raczej ewenement w tej części wszechświata.

    Przypadkiem tez dotarliśmy do źródeł tzw. demokracji, czyli widzimy kto w
    niej rządzi.

  • 24. Data: 2011-03-07 13:25:07
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Wzmianka o gigantycznych, opartych na fundamentach i wynikach finansowych,

    wracając do KGH prosze mi podać fundamenty pod które KGH w 2 lata urosło
    1000% a także te, dla których wcześniej skopiło ze 140zł na 20zł.

  • 25. Data: 2011-03-07 13:26:06
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Myślę, że lepiej żebyście sobie w zaprzyjaźnionym gronie znowu trochę
    > pofantazjowali o wprowadzeniu w Polsce ustroju ultraliberalnego,
    > likwidacji
    > ZUS i wprowadzeniu rent rodzinnych :-)

    Czyli nie umiesz odpowiedzieć na proste pytanie bez ucieczki w boczek?

  • 26. Data: 2011-03-07 13:35:19
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > nic poza tym. W ultraliberalnym kraju jak najbardziej dopuszczalna a nawet

    Wiesz, jak będą środki finansowe a cała operacja LEGALNA w świetla aktualnie
    obowiązującego prawa, to nie widzę najmniejszych przeszkód.
    Widzisz jakieś?

    No może skoro są "apteki katolickie", to załóż "giełdę katolicką", ale taka
    szybko by się zatkała, bowiem nikt by nie mógł sprzedawać (okradałby w ten
    sposób tych, od których kupił) .

    Poza tym, jeśli operacja zgodna z prawem, to jaka różnica czy ustrój jest
    liberalny, czy nie?
    Sugerujesz ze zasady liberalne, oparte na wolności, to złodziejstwo albo coś
    niezgodnego z prawem?
    Jakies to takie deko pokrętne co wyżej napisałeś.

    Wracając do piramidki finasowej - każda giełda nią jest.
    Jak w kazdej innej piramidzie - zawala się, gdy ostatni z łańcucha zaczynają
    realizować zyski, a nie ma już mięsa armatniego w postaci dawców kapitału.

    Nie widzę tu kompletnie żadnych różnic z wyjątkiem całej tej otoczki o
    "inwestowaniu" mającej naganiać leszcza i stwarzać pewną ogólnie
    rozpowszechnianą fikcję.

  • 27. Data: 2011-03-07 14:13:05
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 7 Mar 2011 14:35:19 +0100, skippy napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie widzę tu kompletnie żadnych różnic z wyjątkiem całej tej otoczki o
    > "inwestowaniu" mającej naganiać leszcza i stwarzać pewną ogólnie

    A co ty mi tu z moralnością wyjeżdżasz. Sprzedaż mojego "piasku" nie ma nic
    wspólnego z moralnością. Jest to raczej działalność rozrywkowa,
    umożliwiająca ogółowi uprawianie hazardu. Hazard jest li tylko rozrywką i
    jako taki nie ma nic wspólnego z moralnością.
    Problem moralny powstaje wtedy, gdy hazard ten, uprawiany przez bogatych
    snobów ma wpływ np. na kilka milonów niczego nieświadomych ludzi, którzy
    nawet nie biorąc w tym przedstawieniu udziału są pozbawiani z dnia na dzień
    środków do życia, bo
    - ktoś np. wykupił cały zapas kakao a to pociągnęło za sobą upadek firm
    produkujących słodycze,
    - to z kolei spadek produkcji słodyczy a tym samym spadek popytu na kakao,
    - to gwałtowny spadek cen kakao,
    a to załamanie się plantacji kakao, gdzie byli zatrudniony był jakiś
    czarnoskóry Abdul - ojciec rodziny zarabiający po 2 dol. dziennie, który po
    utracie pracy powiesił się skazując swoją 5 letnią córkę na śmierć z powodu
    niedożywienia.

    Możemy się oczywiście pośmiać tutaj na forum z tych nieudaczników, którzy
    zamiast zająć się hazardem zajmowali się uprawą kakao: to są prawdziwi
    dawcy kapitału!

  • 28. Data: 2011-03-07 14:43:11
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Czyli nie umiesz odpowiedzieć na proste pytanie bez ucieczki w boczek?

    To jest zjawisko "wiem, ale nie powiem". Bardzo powszechne ostatnio.

  • 29. Data: 2011-03-07 15:21:21
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    root, szczerze powiem że wg mnie w tym wątku tak odjechałeś, że nie mam
    zamiaru brnąć w te wszystkie abstrakcje:)

    interesuje mnie legalność działania i jej się staram w swoich działaniach
    przestrzegać
    natomiast w zakresie moralności kazdy ma inne kryteria i ze swoich nie mam
    zamiaru się spowiadać

  • 30. Data: 2011-03-07 15:49:36
    Od: a...@v...pl

> [...]

    > Możemy się oczywiście pośmiać tutaj na forum z tych nieudaczników, którzy

    > zamiast zająć się hazardem zajmowali się uprawą kakao: to są prawdziwi

    Aleś zajechał! Co ty z liberałami chcesz na takie tematy dyskutować? Oni w
    oczkach mają tylko $ i zielonego pojęcia o tym, że samoistnie się gładzą.
    Zwłaszcza gdyby im oddać pełnię władzy.