  • 51. Data: 2011-07-11 08:27:34
    Temat: Re: Szansa na odbicie ?. do Endriu
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    news:1xujmfgv685xa$.1e4rhnpxqqjkr$.dlg@40tude.net...

    > Ostatnimi czasy Endriu trochę przesadzasz. Jest gdzieś idealny kraj? Mamy
    > póki co co jeść, gdzie mieszkać. Grecy też mają. Katastrofa budżetu będzie
    > i tak i tak, bo na tym polega ten system albo lepiej - biznes uprawiany
    > przez władze w demokratycznych krajach odkąd wymyślono banki.
    > Możemy co najwyżej oddalać to w czasie i łagodzić skutki.

    Niestety ale to co piszesz Endriu o Białorusi to jest bezpośrednie
    wychwalanie PRLu.
    Analogie są po całości.
    Tak więc wspomniany podział jest kompletnie bezsensowny i zakłamany.

    1) dług wewnętrzny

    PRL przez długi czas nie posiadał takowego.
    A ten zrobiony za Gierka jest niewiele większy od białoruskiego

    2) zamykanie ludziom mordy poprzez wsadzanie do więzienia

    Piszesz Endriu, że Naczelny Kołchoźnik wsadza do pierdla tych, którzy chcą
    zadłużać Białoruś.
    IMO to brednia, ale przyjmując ten punkt widzenia łatwo stwierdzić, że
    wszystkie partie które były u władzy po 1989 zadłużały kraj.
    Poważna większość tych ludzi w PRL była prześladowana.
    Tak więc wg tej chorej retoryki w PRLu wiedzieli, kogo zamykać, ale im się
    nie udało pozamykać ich skutecznie

    3) podajesz, jako jedyną różnicę pomiędzy PRL a Białorusią fakt, że PRL
    zbankrutował

    Otóż nie wiemy czy Białoruś zbankrutuje, ale na to stawiam.
    Przyczyny sa podobne i je wymieniłeś - amerykańscy imperialiści nałożyli
    embargo

    4) wepchnięcie w rosyjską strefę wpływów

    tu znowu ten sam mechanizm
    PRL został wepchniety w tę strefę decyzją Zachodu

    Podsumowując - wychwalanie białoruskiego reżimu jest niczym innym, jak
    nawoływaniem do powrotu do politycznych i gospodarczych mechanizmów PRL.
    Nie widzę najmniejszych różnic.

  • 52. Data: 2011-07-11 08:49:08
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Podsumowując - wychwalanie białoruskiego reżimu jest niczym innym, jak
    > nawoływaniem do powrotu do politycznych i gospodarczych mechanizmów PRL.
    > Nie widzę najmniejszych różnic.

    Jeszcze raz powtarzam. Nic mnie w Łukaszence nie rajcuje oprócz tego, że
    stara się on nie zadłużać swego kraju (przyszłych pkoleń). Gdyby kurwa choć
    jedno ugrupowanie z bandy czworga (realnie sprawujące władze w Polsce) było
    za tym postulatem głosowałbym na nie.

    Chciałbym oszczędzić młodym pokoleniom pętli zadłużenia po prostu aby miały
    one lepszy start w życie niż ja.
    Ja miałem przejebane na poczatku, ale jakimś cudem jakoś udało mi się wyjść
    z opresji. Nie musiałem spierdalac za granicę aby zarobić na chleb. Ale było
    blisko.

    I do dzisiaj mnie wkurwia, że pracownik hipermarketu mający jebać do 65 lat
    za 1500 zł musi patrzeć na emeryta górniczego czy tam kurwa
    policyjno-wojskowego który bierze w wieku 45 lat 3000 PLN emerytury.

    Mnie to po prostu wkurwia.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 53. Data: 2011-07-11 09:17:17
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 11 Jul 2011 10:49:08 +0200, Endriu napisał(a):

> [...]
    > za 1500 zł musi patrzeć na emeryta górniczego czy tam kurwa
    > policyjno-wojskowego który bierze w wieku 45 lat 3000 PLN emerytury.

    Endriu skup się. Przecież zadłużanie to jest ten właśnie biznes. Ty ja i
    wszyscy w Europie żyjemy ponad stan. Wygłupiamy się i udajemy że jesteśmy
    lepsi. W rzeczywistości żyjemy na koszt murzynów kopiących bulwy na swoich
    poletkach.
    Wyobraź sobie, ze spłacamy dług i nie zaciągamy nowego. Wyobraź sobie, że
    robi to cały "cywilizowany" świat. Nie przetrwalibyśmy nawet tygodnia. To
    są zaszłości, których nie da się pozbyć pstrykając palcem.
    Wkurzasz się na nierówności. Ale te nierówności to pikuś, gdy porówwnasz
    nas do Bangladeszu. Kraj typu Białoruś, będzie Bangladeszem, jeśli nie
    wejdzie w orbitę "cywilizowanego" świata. Żaden Łukaszenko, nawet
    zakładając jego dobrą wolę, nie będzie w stanie sam utrzymać poziomu życia
    do jakiego już przyzwyczaili się Białorusini. Ten poziom życia jest
    utrzymywany za pomocą długu. Praca po prostu nie wystarczy. Praca wystarczy
    na miskę ryżu i kawałek mięsa raz w roku. Sytuacja w której nasza
    mniejszość korzysta z pracy miliardów biedaków jest tabu wśród ekonomistów.

  • 54. Data: 2011-07-11 09:22:49
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    ale postuluesz dodruk a jest to dokładnie takie samo okradanie ludzi

    poza tym samo sprzeciwienie się zadłużeniu wewnętrznemu to stanowczo za
    mało, żeby usprawiedliwić propagowanie i pochwalanie białoruskiego
    komunizmu, czy idei nazistowskich

  • 55. Data: 2011-07-11 09:23:45
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Żaden Łukaszenko, nawet zakładając jego dobrą wolę, nie będzie w stanie
    > sam utrzymać poziomu życia
    > do jakiego już przyzwyczaili się Białorusini

    To niech się kurwa Białorusini czy tam Grecy i Portugalczycy odzwyczają od
    tego poziomu i wezną wreszcie za uczciwą robotę. Precz z trutniami.
    Pszczoły na koniec sezonu zawsze wycinają trutnie, bo ul by nie przeżył
    zimy.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 56. Data: 2011-07-11 09:24:27
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > poza tym samo sprzeciwienie się zadłużeniu wewnętrznemu to stanowczo za
    > mało, żeby usprawiedliwić propagowanie i pochwalanie białoruskiego
    > komunizmu, czy idei nazistowskich

    Dobra ja mam dość .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 57. Data: 2011-07-11 09:38:11
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 11 Jul 2011 11:23:45 +0200, Endriu napisał(a):
    Precz z trutniami.
    > Pszczoły na koniec sezonu zawsze wycinają trutnie, bo ul by nie przeżył
    > zimy.

    Sam widzisz jaka jest alternatywa. Mnie jako trutniowi ona nie odpowiada ;)

  • 58. Data: 2011-07-11 09:38:46
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Dobra ja mam dość .....

    Życząc NAM wszystkim miłego bankructwa zapewne za jakiś pare lat po Euro
    2012 tak jak to ma miejsce w Grecji i Portugali teraz .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 59. Data: 2011-07-11 09:42:23
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Sam widzisz jaka jest alternatywa. Mnie jako trutniowi ona nie odpowiada
    > ;)

    Root z moich obserwacji odnośnie poziomu dyskusji na tym forum (nie znając
    niestety prawdziwych realiów) uchodzisz raczej za gospodarną pszczołę....
    tak bardzo potrzebną i niezbędną do zimowli ....

    Możę się mylę ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 60. Data: 2011-07-11 09:42:52
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > niestety prawdziwych realiów) uchodzisz raczej za gospodarną pszczołę....
    > tak bardzo potrzebną i niezbędną do zimowli ....

    Pszczoła czy raczej truteń ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/