  • 1. Data: 2010-05-18 05:25:59
    Temat: Zloty w skladzie nowej DM?
    Od: fatso <f...@n...com>

    Moja grupe gieldowa(moja bo ja ja wraz z paru tu osobami kiedys
    zakladalem), opanowala ostatnio
    gromada huj-wen-binow. To dowod na to jak zakazna jest paranoja
    polska-jednostka choroba obok
    koltuna wynaleziona nad Wisla. No coz, takie czasy i nie nalezy sie tu
    dasac. Skoro mozna bylo usunac
    Prezydenta kraju wraz z duza czescia jego elity politycznej i
    zaakceptowanej przez NATO generalicji-
    to chyba mozna mowic o wszystkim.
    Dlatego dzis proponuje dyskusje o tej mocnej walucie europejskiej-
    zlotowce. Wiem, wiem, wielu z was peka
    w tej chwili ze smiechu, szczegolnie owe Swinkie Ryje co dolki kopaly
    kiedys ile mogly pod Balcerowiczem.
    Takie sa jednak fakty. Zlotowka stoi mocno natomiast Euro jest byc moze
    wlasnie na lozu smierci.
    Zadziwiajace fakty mialy miejsce kilka dni temu na specjalnej
    europejskiej naradzie euro-lordow. Ten maly gnojek,
    Nicki Sarkozy walil piescia w stol i grozil Mutti Merkel ze wyprowadzi
    Francje z Euro jesli Mutti nie da mu wiecej pieniedzy.
    (dla Grekow co i tak wiadome ze szmal przezra i ukradna). Otoz tak sie
    nie traktuje Grossdeutchland bo takie grozby moga miec
    skutek sprawczy- to Niemcy wyjda z Euro.

    Pisze frankfurcki Allgemeine Zeitung(cytuje po angielsku Daily Telegraph
    bo nie szprecham):
    Chancellor Angela Merkel has put the best face on a deal that has so
    damaged her leadership. "If the euro fails, then Europe fails and the
    idea of European unity fails," she said. Too late, I think. The German
    nation is moving on. I was struck by a piece in the Frankfurter
    Allgemeine proposing a new "hard currency" made up of Germany, Austria,
    Benelux, Finland, the Czech Republic, and Poland, but without France.
    The piece entitled The Alternative says deflation policies may push
    Greece to the brink of "civil war" and concludes that Europe would
    better off if it abandoned the attempt to hold together two incompatible
    halves. "It can be done," the piece says.

    Otoz to, prosze panstwa, otoz to! Nowa twarda DM, w otoczce panstw
    sojusznikow o zelaznych zasadach ekonomicznych ale bez Zabojadalni,
    poslow greckich i innych kurew co oliwki zuja i pestkami pluja.
    W tym nasza kochana zlotowka jako skladnik DM, odporna na inflacje i
    Polska sama autonomicznym krolestwem w ramach IV Reichu!
    czy to aby mozliwe?

    fatso

  • 2. Data: 2010-05-18 06:38:26
    Temat: Re: Zloty w skladzie nowej DM?
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Mozliwe.
    W koncu Niemcy moga przestac doplacac do EU w ramach reparacji wojennych i
    moga zaczac szukac popleczników, by Francuzi, Anglicy i reszta poludniowców
    nie przejadala ich majatku. Pretekstem moze byc wlasnie nadmierne obciazenie
    ratowaniem Euro.

  • 3. Data: 2010-05-18 08:41:54
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" .
> [...]
    > moga zaczac szukac popleczników, by Francuzi, Anglicy i reszta
    > poludniowców nie przejadala ich majatku. Pretekstem moze byc wlasnie

    Nie zrobia tego z tego powodu, ze to wlasnie oni byli inicjatorami
    utworzenia funduszu stabilizacji euro i reparacje wojenne nie maja z tym nic
    wspolnego.

    Leszek

  • 4. Data: 2010-05-18 08:59:04
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Nie zrobia tego z tego powodu, ze to wlasnie oni byli inicjatorami
    > utworzenia funduszu stabilizacji euro i reparacje wojenne nie maja z tym
    > nic wspolnego.

    Chyba że idzie o słynne greckie złoto i sreberka z Akropolu co to je
    dziadzia adolf z Aten wywiózł, a fatso na ebay-u od zubożałych ss-manów
    skupuje i na nocniki czy inne lampy alladyna przetwarza w swej manufakturze.

    --
    AS

  • 5. Data: 2010-05-18 08:59:38
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Pomysl EUR byl absurdalny - zestawianie i zrównywanie kilku bardzo róznych gospodarek
    musi (?!) skonczyc sie wycofaniem wspólnej walulty.
    Dombrek

  • 6. Data: 2010-05-18 09:05:29
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    Poczekaj az rubla europejskiego przyjmie Estonia, Rumunia, Wegry i Bulgaria, a
    docelowo Ukraina, Moldawia, Islandia i Gruzja ;-))
    Hehe, bedzie co najmniej smiesznie ;-)

  • 7. Data: 2010-05-18 14:20:43
    Od: TT <t...@o...pl>

    fatso napisał(a):
    > Moja grupe gieldowa(moja bo ja ja wraz z paru tu osobami kiedys
    > zakladalem),
    Był kiedyś taki Dornbaum, który mówił "mój PiS" ("mój" bo on z kilkoma
    osobami tą partię zakładał). Na szczęście te kilka osób pokazało mu
    środkowy palec i poszedł sobie w cholerę.

    TT

  • 8. Data: 2010-05-18 16:40:38
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 18 Maj, 07:25, fatso <f...@n...com> wrote:
> [...]
    > W tym  nasza kochana zlotowka jako skladnik DM, odporna na inflacje i
    > Polska sama autonomicznym krolestwem w ramach IV Reichu!

    czyzby starcza demncja fatso ?

    zlotówka mocno stoi ?

    gdzie?

    w kiblu ?

    w ciagu 12 miesięcy zobaczysz cenę na bidzie powyżej 4.0000

    na jakiej parze?

    na USDPLN ;)

    buhahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa