  • 1. Data: 2014-07-01 14:54:29
    Temat: arbiter bankowy
    Od: wefe <k...@i...pl>

    hej,
    mam pytanie ile jest czasu na wniesienie sprawy do arbitra bankowego od negatywnie
    rozpatrzonej reklamacji przez bank.

  • 2. Data: 2014-07-01 21:09:25
    Temat: Re: arbiter bankowy
    Od: wefe <k...@i...pl>

    W dniu wtorek, 1 lipca 2014 14:54:29 UTC+2 użytkownik wefe napisał:
    > hej,
    >
    > mam pytanie ile jest czasu na wniesienie sprawy do arbitra bankowego od negatywnie
    rozpatrzonej reklamacji przez bank.

    miesiąc, 3 miesiące, pół-roku, rok...
    ktoś podpowie?

  • 3. Data: 2014-07-02 18:21:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 01.07.2014 21:09, wefe pisze:

    > miesiąc, 3 miesiące, pół-roku, rok...
    > ktoś podpowie?

    Poszukaj na ich stronie ale z tego co pamiętam trochę jest. Jednak
    bardziej bym się martwił ile będziesz musiał czekać na rozpatrzenie. Ja
    złożyłem skargę z grudniu 2011 roku i do tej pory czekam. Gdzie ja to
    już nie pisałem. Ostatnio nawet Pani w ZBP chciała mnie połączyć z
    jakimś dyrektorem/kierownikiem pionu gdzie jest arbiter albo go nie
    było. Następna Pani już połączyć nie chciała ale kazała napisać jakieś
    zapytanie/skargę na piśmie. I co? Kamień w wodę. Najgorsze jest w tym
    wszystkim to, że na tym pi.przonym arbitrem nie ma żadnej kontroli, nie
    ma nic do kogo można by się odwołać. Chyba przy następnej okazji jak
    będę w Warszawie to dokonam ostatniego aktu rozpaczy i odwiedzę ich
    osobiście :D

    Xenocide