  • 1. Data: 2003-05-29 15:19:23
    Temat: 1 milion zagrożonych kredytów wg. BIK
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <p...@u...pko.pl>

    http://banki.onet.pl/725616,wiadomosci.html

    a w środku taka ciekawostka :

    "W ubiegłym roku jedno z zapytań banku dotyczyło osoby, która, jak się
    okazało po analizie raportu kredytowego, posiadała już 77 (siedemdziesiąt
    siedem) rachunków kredytowych.
    "

    pochwalcie się - kto ma aż tyle rachunków ? :-)

  • 2. Data: 2003-05-29 15:57:10
    Temat: Re: 1 milion zagrożonych kredytów wg. BIK
    Od: "JaGery" <j...@n...op.pl>

    Z dzieciństwa, ze starego podwórka zna się różnych ludzi. Jedni są uczciwi i
    żyją skromnie, inni robią kariery i żyją dostatnio, jeszcze inni żyją szybko
    i w miarę łatwo, więc trudnią sie złodziejstwem.

    Jakiś czas temu spotkałem kolegę z przeszłości, o którym "mówi się", że
    kradnie i wiadomym jest, że w kryminale trochę czasu spędził. Gość mi z ze
    spokojem opowiada, że jemu teraz to sie ludzi okradać nie opłaca skoro banki
    same dają pieniądze (kredyt). Wystarczy lewy dowód, pare kłamstw itd.

    -Więc ja się pytam.Kto za to płaci?
    - Pan płaci, pani płaci, my płacimy... Społeczeństwo.