  • 1. Data: 2010-03-25 21:29:43
    Temat: Millennium - konto przez Internet
    Od: "ifar" <o...@o...pl>

    Nie wiem czy było

    Millennium otwiera konta przez internet

    http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /konta-osobiste/jak-otworzyc-konto/

  • 2. Data: 2010-03-25 22:52:17
    Temat: Re: Millennium - konto przez Internet
    Od: PP <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-25 22:29, ifar pisze:
    > Nie wiem czy by?o
    >
    > Millennium otwiera konta przez internet
    >
    > http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /konta-osobiste/jak-otworzyc-konto/

    Oferta nie rzuca na kolana.

    I ciekawe dlaczego nie ma opcji podpisania umowy w oddziale tylko kurier
    (i to bank z taaaaka liczba oddzialow). Czasem wygodnie moze byc
    wypelnic klientowi wszystko w necie (uwzlgedniajac szybkosc niektorych
    pan w okienkach) a potem tylko skoczyc do oddzialu, pokazac dowod, pani
    ma wydrukowana umowe, podpisac tylko prosze, to kopia dla pana i do
    widzenia, gora 1 min (nawet wzor umowy moglby sie drukowac z neta, by
    uniknac niespodzianek w oddziale). Natomiast jak ktos pracuje do godzin
    wieczornych i ma jeszcze sporo innych zajec, umowienie sie z kurierem
    moze byc duzo bardziej problematyczne.

  • 3. Data: 2010-03-26 08:05:39
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (25.03.2010 23:52), PP wrote:

> [...]
    > uniknac niespodzianek w oddziale). Natomiast jak ktos pracuje do godzin
    > wieczornych i ma jeszcze sporo innych zajec, umowienie sie z kurierem

    Może się umówić w pracy. A przynajmniej ma gwarancję że kurierowi się
    będzie śpieszyć. Myślę że samo podpisanie umowy w Millenium w oddziale
    trwałoby minimum 20 minut (pomijając kolejkę).

    p. m.

  • 4. Data: 2010-03-27 02:36:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PP" hogpeu$9aa$...@n...onet.pl

    : I ciekawe dlaczego nie ma opcji podpisania umowy w oddziale tylko kurier
    : (i to bank z taaaaka liczba oddzialow).

    Sugerujesz skorektowanie ;) tej liczby? ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'