  • 11. Data: 2009-08-25 07:42:53
    Temat: Re: 15 KO w Eurobanku :)
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-25 09:36, Robert Kois wrote:
    > Hmm, albo oślepłem albo bank głęboko schował na swojej nowej stronie linki
    > do TOiP.

    Też długo nie mogłem znaleźć. Ukrywają się w zakładce dokumenty w opisie
    danego rodzaju konta. Można wszystkie ściągnąć w zipie.

  • 12. Data: 2009-08-25 07:48:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 25 Aug 2009 09:37:43 +0200, otrov napisał(a):

    > No bez jaj panowie.. Naprawdę będziecie biegać do placówki wypłacać
    > kasę?

    Do EB na pewno nie, ale do Polbanku i owszem ;)

    Xenocide

  • 13. Data: 2009-08-25 07:49:27
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 25 Aug 2009 09:42:53 +0200, XYZ napisał(a):

    > Też długo nie mogłem znaleźć. Ukrywają się w zakładce dokumenty w opisie
    > danego rodzaju konta. Można wszystkie ściągnąć w zipie.

    Nie mam aktualnie zakładki dokumenty, kiedyś była :).
    --
    Kojer

  • 14. Data: 2009-08-25 08:04:50
    Od: k...@o...pl

    > jak pisza na stronie - "Na kazdym mozesz oszczedzac na inny cel" :)))

    super ;P

    pomijając leszkowe półgrosikowanie mamy do wykorzystania
    bezbelkowe konta oszczędnościowe do granicy gwarancji BFG

    jak dla mnie, więcej nie trzeba!

    PS: ale półgrosikowanie interesuje mnie nadal :)

  • 15. Data: 2009-08-25 09:16:24
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tomasz [Bubon]"
    c.googlegroups.com

    > Tutaj mamy przykład, gdy zarządzający Bankiem czytają pl.biznes.banki
    > i realizują niektóre życzenia klientów.

    + dymają złodziejską rzeczpospolitą :) U mnie mają dużego + :)

  • 16. Data: 2009-08-25 09:42:07
    Od: "u" <...@w...yz>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...
    > jak pisza na stronie - "Na kazdym mozesz oszczedzac na inny cel" :)))

    Jeno zalozyc ich sie nie da. :-(
    "Tymczasowo"?

    Kategoria Konto bankowe
    Tytul Odrzucenie operacji
    Data i godzina 25-08-2009 11:37:29
    Autor eurobank
    Uwaga! Operacja zalozenia rachunku oszczednosciowego zarejestrowana
    2009-08-25 nie zostala zrealizowana.

  • 17. Data: 2009-08-25 09:45:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 25 Aug 2009 11:16:24 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > + dymają złodziejską rzeczpospolitą :) U mnie mają dużego + :)

    O przepraszam, drużyny przy korycie proszę nie mieszać z Rzeczpospolitą,
    nie licuje ;)

    Xenocide

  • 18. Data: 2009-08-25 10:05:39
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h70bs2$4ae$3@inews.gazeta.pl

    > O przepraszam, drużyny przy korycie proszę nie mieszać z Rzeczpospolitą,
    > nie licuje ;)

    Toż to nikt inni jak wieprze z ul. Wiejskiej wycierają sobie swoje świńskie
    ryje, że dzięki podatkom Rzeczpospolita może się rozwijać a jej mieszkańcy
    (czyt. posłowie) mogą żyć dostanie. :)

  • 19. Data: 2009-08-25 10:33:49
    Od: ForALL <N...@s...info>

    u pisze:

> [...]
    > Data i godzina 25-08-2009 11:37:29
    > Autor eurobank
    > Uwaga! Operacja zalozenia rachunku oszczednosciowego zarejestrowana

    Pewnie ludzie teraz masowo zakladaja konta w EB i przelewaja pieniadze i
    system nie wyrabia:)

  • 20. Data: 2009-08-25 10:39:03
    Od: k...@o...pl

    > Pewnie ludzie teraz masowo zakladaja konta w EB i przelewaja pieniadze i
    > system nie wyrabia:)

    aż się boję policzyć ile kont zakłada kolega Leszek i jego 3 znajomych :)