  • 51. Data: 2009-08-28 19:17:29
    Temat: Re: 15 KO w Eurobanku :)
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:h796sm$shj$2@inews.gazeta.pl

    > Masz na myśli zmianę, czy zminaę na gorsze? :)

    Nie mam złotej kuli - niestety. Oferta eurobanku jest bardzo atrakcyjna
    jednak ciągle mam przed oczami tak twór jak mBank, którego oferta też kiedyś
    była bardzo atrakcyjna, szczególnie pod względem depozytów.
    Oczywiście wyjątek nie potwierdza reguły.

  • 52. Data: 2009-08-28 22:58:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi.Pavlack" h79agm$ns5$...@n...interia.pl

> [...]
    > była bardzo atrakcyjna, szczególnie pod względem depozytów.
    > Oczywiście wyjątek nie potwierdza reguły.

    Czyli masz na swej myśli zmianę na gorsze, nie jakąkolwiek zmianę.

    -=-

    Kula złota jest już niemodna.
    Teraz używane są kule z substancji zastępczych. ;)
    Zdecydowanie tańsze, ale też dobre.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 53. Data: 2009-08-29 07:05:04
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:h79vi0$8be$1@inews.gazeta.pl

    > Czyli masz na swej myśli zmianę na gorsze, nie jakąkolwiek zmianę.

    Zwał jak zwał. Nic nie trwa wiecznie - obecne oprocentowanie niestety nie
    będzie obowiązywało w nieskończoność... :(

  • 54. Data: 2009-08-29 18:57:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi.Pavlack" h7aion$67o$...@n...interia.pl

    > Zwał jak zwał. Nic nie trwa wiecznie - obecne oprocentowanie
    > niestety nie będzie obowiązywało w nieskończoność... :(

    My też nie będziemy żyli tu wiecznie.
    Korzystajmy z okazji. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 55. Data: 2009-08-29 19:15:42
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:h7bu3g$8d4$1@inews.gazeta.pl

    > My też nie będziemy żyli tu wiecznie.

    Na całe szczęście :)

    > Korzystajmy z okazji. :)

    No ba :) Dlatego sobie założyłem konto w eurobanku :) Mam jednak jedno
    pytanie. Mianowicie czy jeżeli otworzę sobie np. teraz dodatkowy rachunek
    oszczędnościowy to czy będę mógł go zamknąć z poziomu serwisu
    transakcyjnego? Niestety nie mam okazji tego sprawdzić osobiście z powodu
    takiego, że dane do logowania (identyfikator) zostały w innym miejscu niż
    obecne przebywam... :(

  • 56. Data: 2009-08-29 19:48:09
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 29 Aug 2009 21:15:42 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

> [...]
    > pytanie. Mianowicie czy jeżeli otworzę sobie np. teraz dodatkowy rachunek
    > oszczędnościowy to czy będę mógł go zamknąć z poziomu serwisu

    Nie, podobno w oddziale można, aczkolwiek nie wiem czy ktoś już próbował
    :).

    --
    Kojer

  • 57. Data: 2009-08-29 20:03:48
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Robert Kois" news:186cnwolxbkmn$.dlg@kojer.kojer

    > Nie, podobno w oddziale można, aczkolwiek nie wiem czy ktoś już próbował
    > :).

    Trochę to głupie - założyć przez net możesz ale zamknąć już nie :)

  • 58. Data: 2009-08-29 20:07:41
    Od: g...@o...pl

    > Nie, podobno w oddziale można, aczkolwiek nie wiem czy ktoś już próbował
    > :).

    Mojej mamie w oddziale franczyzowym pracownik wcale o to nie proszony zamknął
    jeden rachunek oszczędnościowy i poinformował, że jak już zamknął, to nie można
    z powrotem otworzyc. Ale w normalnym oddziale powiedzieli, że można.

  • 59. Data: 2009-08-29 20:46:09
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 29 Aug 2009 22:03:48 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Trochę to głupie - założyć przez net możesz ale zamknąć już nie :)

    Bo w sumie po co zamykać? Co zabawniejsze wysyłają pdfy z wyciągiem to
    takiego nieuzywanego konta (ciekawe czy papierowe jak ktoś ma też?).

    --
    Kojer

  • 60. Data: 2009-08-29 20:46:34
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <g...@o...pl> news:33ae.000001ae.4a998a8d@newsgate.onet.pl

> [...]
    można
    > z powrotem otworzyc. Ale w normalnym oddziale powiedzieli, że można.

    I mamy kolejny dowód na to, że france nie powinny istnieć... żenada.