  • Data: 2010-07-30 20:12:57
    Temat: 15 minut Multibanku :)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    na http://www.multibank.pl/dla_ciebie/kredyty/limit czytamy:
    #v+
    Rewolucja kredytowa w MultiBanku!

    Dziel i rządź! Indywidualny limit kredytowy już na Ciebie czeka!

    Zaloguj się do serwisu transakcyjnego i sprawdź wysokość limitu w zakładce Oferta dla
    Ciebie.

    Oferowany limit podziel dowolnie na kredyt gotówkowy, kartę kredytową i
    kredyt odnawialny. Pieniądze otrzymasz online, szybko i sprawnie bez
    formalności już w 15 minut, bez wychodzenia z domu.
    #v-

    Jako, że mnie też zaspamowali w serwisie transakcyjnym, to postanowiłem
    sprawdzić jak to będzie działać.
    Wybrałem KK (z limitem ~12,5% proponowanego przez system). Wniosek
    został złożony w okolicach 16-tej. Niestety minęło dużo więcej niż 15
    minut i ze strony Multi "ani me, ani be, ani qqrq".

    KJ

    PS. tak wiem, że owe 15 min. nie jest nigdzie gwarantowane itd,
    itp. Jednak _jakiś_ sygnał Multi mogłoby przesłać, choćby taki, że
    przyjęło wniosek.

    3rd Law of Computing:
    Anything that can go wr
    fortune: Segmentation violation -- Core dumped