  • 1. Data: 2002-09-26 19:56:10
    Temat: 2 pytania prosze pomoc !!!
    Od: "Wojtek.W" <w...@i...pl>

    Moj nauczyciel od przedziebiorczosci w liceum ogolnoksztalcacym kazal nam
    sie dowiedziec jakie papiery wartosciowe sa na okaziciela a jakie wydawane
    sa imiennnie. Tzn jaka grupa papaierow wartosciowych jest do zrealizowania
    na okaziciela lub na osobe imienna ktora posiada ten papier. Moze troche
    zagmatwalem ale mysle ze zrozumiecie
    Dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2002-09-26 21:07:10
    Temat: Re: 2 pytania prosze pomoc !!!
    Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl>

    On Thu, 26 Sep 2002 21:56:10 +0200, "Wojtek.W" <w...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    >na okaziciela lub na osobe imienna ktora posiada ten papier. Moze troche

    Jestem senny, więc jeśli cos namotam, to proszę o korektę. Ale MZ
    wszystkie papiery wartościowe mogą być zarówno imienne, jak i na
    okaziciela. Jest jeszcze trzecia grupa - papiery wartościowe "na
    zlecenie" (przede wszystkim weksle).

    pozdro,
    --
    Amnesiac