  • 1. Data: 2010-02-05 11:03:01
    Temat: 2195-2205
    Od: a...@v...pl

    Co szanowne grono o tym poziomie sądzi?

  • 2. Data: 2010-02-05 12:07:13
    Temat: Re: 2195-2205
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Co szanowne grono o tym poziomie sądzi?

    Jest odbicie 2217 ale nie musi byc koniec spadku

  • 3. Data: 2010-02-05 12:15:42
    Od: "Archanhell" <r...@o...pl>

    > Co szanowne grono o tym poziomie sądzi?

    Sądzę, że ten poziom musi poczekać na korekte ostatnich spadków.
    L 2221 SL 2224 TP 2290. ;-)

    Archangell

  • 4. Data: 2010-02-05 12:33:30
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Archanhell" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Sądzę, że ten poziom musi poczekać na korekte ostatnich spadków.
    > L 2221 SL 2224 TP 2290. ;-)
    >
    > Archangell

    Po co szukacie wsparć? W trendzie spadkowym nie ma żadnych wsparć są tylko
    opory i odwrotnie w trendzie wzrostowym nie ma żadnych oporów są tylko
    wsparcia.

  • 5. Data: 2010-02-05 12:41:30
    Od: a...@v...pl

> [...]
    > >

    > Po co szukacie wsparć? W trendzie spadkowym nie ma żadnych wsparć są tylko
    > opory i odwrotnie w trendzie wzrostowym nie ma żadnych oporów są tylko

    Zależy kto w co gra. Dla mnie nie istnieją trendy, zresztą jak dla całej giełdy.
    Gram od punktu do punktu albo od sygnału do sygnału.

  • 6. Data: 2010-02-05 12:52:37
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Zależy kto w co gra. Dla mnie nie istnieją trendy, zresztą jak dla całej
    giełdy.
    > Gram od punktu do punktu albo od sygnału do sygnału.
    >
    > --

    Ciekawe podejście ja potrafie zarabiać wyłącznie na trendzie.

  • 7. Data: 2010-02-05 12:54:49
    Od: a...@v...pl

    > Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > giełdy.

    > Ciekawe podejście ja potrafie zarabiać wyłącznie na trendzie.
    No i w porządku. Strategii tyle co graczy na giełdzie.Nie mogą grać wszyscy
    jednego.

  • 8. Data: 2010-02-05 16:24:02
    Od: a...@v...pl

    > Sądzę, że ten poziom musi poczekać na korekte ostatnich spadków.
    > L 2221 SL 2224 TP 2290. ;-)
    >
    > Archangell

    No to chyba jednak 2200 albo i niżej.

  • 9. Data: 2010-02-05 16:52:33
    Od: macieks <m...@g...com>

    Jakiś rok temu w styczniu czy lutym była podobna akcja z LOP jak dziś.
    Wtedy Big Boy otworzył 10 000 pozycji jednego dnia.

    Korekty będą, ale 2200 to z baaaardzo dużym prawdopodobieństwem nie
    będzie koniec ruchu w dół. Jeżeli korekta będzie 5-cio falowa, to 3
    jest najgorsza.

    Teraz czas na browka po ciężkiej pracy, bo mi się OIL wyłamał z
    paromiesięcznego kanału. Mam nadzieje, że nie fałszywie.

    Polecam to negującym AT w innym wątku. Niech spróbują zaprzeczyć
    najdoskonalszemu przyrządowi AT, LINII PROSTEJ.

  • 10. Data: 2010-02-05 17:06:11
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

    > No to chyba jednak 2200 albo i niżej.

    Zobaczymy w poniedziałek. Poki co korekta doszla do 2250 i nawrotka w dól.
    A mnie stop wyleczył z oczekiwań wzrostowych ;-)

    Arch