  • 1. Data: 2010-02-05 20:00:04
    Temat: Luki
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    panienki

    czasami warto na intra (w tym przypadku) liczyć luki ...

    luka 1

    luka 2

    luka 3 - dzisiaj

    zdrowie przegranych panienek :)

    dobra whisky poprawia jasność umysłu

    buhahahahaha

  • 2. Data: 2010-02-05 20:25:37
    Temat: Re: Luki
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 5 Lut, 21:00, Charlie delta <c...@g...com> wrote:
    > panienki
    >
    > czasami warto na intra (w tym przypadku) liczyć luki ...

> [...]

    buhahahahaha
    Czasami takie rzeczy pisze się przed zaistnieniem zdarzenia, a nie po
    fakcie.

    Chociaż typy masz dobre to tym postem pochwaliłeś się, że cię na
    stopie (albo emocjach) wywaliło

  • 3. Data: 2010-02-05 20:43:43
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > panienki
    >
    > czasami warto na intra (w tym przypadku) liczy=E6 luki ...
    >
    > luka 1
    >
    > luka 2
    >
    > luka 3 - dzisiaj
    >
    > zdrowie przegranych panienek :)
    >
    > dobra whisky poprawia jasno=B6=E6 umys=B3u
    >
    > buhahahahaha

    Chyba za dużo tej whisky. Policzyłeś sesje spadkowe i co z tego ma wynikać?
    Jest coś szczególnego, w tym, że były trzy sesje spadkowe pod rząd? Równie
    dobrze może być jeszcze trzy (bo tak już bywało, chociaż chyba tak nie
    będzie.

    I jeszcze jedno. Co to jest otwarcie z luką? Od ilu pkt liczy się luka? Bo
    wg mnie 2 pkt róznicy to już jest nieciągłość i to jest luka. Tak więc
    prawie każde otwarcie jest z luką (mniejszą lub większą)

    pozdrawiam kawalera

    kc

  • 4. Data: 2010-02-05 20:46:50
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    m.googlegroups.com...
[...]

    Oraz najważniejsza 4 luka w twoim mózgu, niestety nie do zalepienia, nawet tym
    kitem który tu wstawiasz.

  • 5. Data: 2010-02-05 21:14:27
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 05-02-2010 o 21:00:04 Charlie delta <c...@g...com>
    napisał(a):

    > zdrowie przegranych panienek :)
    >
    > dobra whisky poprawia jasność umysłu

    whisky jest okey.
    Inna wizja z r3o, bo wczesniej inaczej to widziałes?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 6. Data: 2010-02-06 10:33:40
    Od: Virck <v...@v...net>

    Charlie co twoj ojciec mial na kutasie jak ciebie robil..?

  • 7. Data: 2010-02-06 18:58:48
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Panowie miejcie choć trochę powściągliwości i przestańcie dokarmiać tego
    neostradowego trolla a problem rozwiąże się sam.

    --
    xbartx