  • 11. Data: 2011-05-20 19:43:34
    Temat: Re: Teraz 5% netto- Polbank
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>

    Użytkownik "Mindek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1a7ad4d8-3f77-482e-99d3-416155f51cd4@gv8g2000vb
    b.googlegroups.com...
    On 16 Maj, 16:48, Mindek <m...@g...com> wrote:

    > Nie nadwyżka, ale całość jest wysoko oprocentowana, jeżeli jest
    > powyżej 10k.

    Mylisz sie, nie jest tak rozowo. Oto odpowiedz z Polbanku, potwierdzajaca
    odpowiedz otrzymana rowniez w placowce:

    Szanowny Panie,
    Uprzejmie informuję, że w sytuacji, gdy na rachunku znajduje się kwota ponad
    10000 zł kwota 10000 zł jest oprocentowana na 1,85% natomiast nadwyżka
    oprocentowana jest na 1,85%+Wibor1msc.
    W przypadku kwoty 15000 zł, 10000 zł jest oprocentowane na 1,85%, natomiast
    nadwyżka 5000 zł jest oprocentowana na 1,85%+Wibor1msc.

    W razie dodatkowych pytań, jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem
    telefonu 801 822 822 lub 22 3 822 822.

    Z poważaniem,
    Anna XXXXXXXX
    Młodszy Specjalista
    Departament Bankowości Bezpośredniej
    Polbank EFG
    ul. 17 Stycznia 45a
    02-146 Warszawa

  • 12. Data: 2011-05-23 18:35:45
    Od: Mindek <m...@g...com>

    On 20 Maj, 21:43, "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>
    wrote:
> [...]
    > 10000 zł kwota 10000 zł jest oprocentowana na 1,85% natomiast nadwyżka
    Ok, dzięki za sprostowanie. Dla mnie i tak nie widzę nic w tej samej
    klasie, siedzę tam ze środkami zaraz pod progiem 100k eur więc te 10k
    pewnie znacząco nie zmniejszy opr średniego. teraz dla środków >10k
    dają 5.02% netto. Środki mam dostępne w każdej chwili- to jest
    podstawowy argument ZA dla mnie.