eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki400 tysięcy "wyparowało" z mBanku400 tysięcy "wyparowało" z mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    news.tkdami.net!news.vectranet.pl!news.bpl.vectranet.pl!not-for-mail
    From: Radek B <r...@f...inv.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: 400 tysięcy "wyparowało" z mBanku
    Date: Wed, 28 Jun 2006 07:19:01 +0200
    Organization: The Hop Growers Inc.
    Lines: 34
    Message-ID: <e...@r...thg>
    NNTP-Posting-Host: 81.15.167.137
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: bialapodlaska.bpl.vectranet.pl 1151471946 15691 81.15.167.137 (28 Jun 2006
    05:19:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@b...vectranet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Jun 2006 05:19:06 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 3.1/32.783
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:389367
    [ ukryj nagłówki ]

    http://banki.onet.pl/1346941,wiadomosci.html

    400 tysięcy "wyparowało" z mBanku

    Z konta klienta łódzkiego mBanku zniknęło około 400 tys. zł. Sprawa
    utrzymywana jest w tajemnicy - informuje "Dziennik Łódzki".

    - Mogę tylko powiedzieć, że prowadzimy intensywne dochodzenie - mówi
    Katarzyna Zdanowska z biura prasowego KMP w Łodzi. - Zawinił człowiek,
    nie system bankowy. Poszkodowanemu klientowi zrekompensowaliśmy już
    stratę - uważa Magda Ossowska, rzeczniczka mBanku.

    Osiem miesięcy temu z konta warszawskiego biznesmena w tym banku
    "wyparowało" 220 tys. zł. Prokuratura umorzyła dochodzenie, bo złodzieja
    nie ustalono. Bank oddał klientowi pieniądze, bo uznał, że nie miał z
    kradzieżą nic wspólnego.

    Mimo to specjaliści od bankowości elektronicznej zapewniają, że
    pieniądze, do których klienci banków mają dostęp za pośrednictwem
    Internetu lub telefonu, są dobrze zabezpieczone. Według nich, trudne
    systemy ochrony są wręcz niemożliwe do pokonania przez potencjalnych
    włamywaczy.

    Marcin Jaroszek, specjalista ds. bankowości elektronicznej w ING Banku
    Śląskim, podkreśla, że bezpieczeństwo transakcji internetowych zależy
    nie tylko od banku, lecz również od klienta. Inni bankowcy twierdzą
    wręcz, że najsłabszym ogniwem bezpieczeństwa bywają sami klienci, którzy
    świadomie lub nieświadomie udostępniają osobom trzecim dane
    umożliwiające dostęp do pieniędzy na elektronicznym koncie.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !
    Uśmiechnij się w końcu jesteś w telewizji (c) M. Dowbor

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1