  • 1. Data: 2010-05-12 19:12:58
    Temat: 5 kna 15 lat
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    sorki za banalne pytanie, nawet moze spam. chyle czoła przed fachowcami.
    rozwazam rozne opcje, fundusze, gielda, waluty, gold, lokata...
    ale tez szukam rady bardziej doswiadczonych.
    kwota niewielka, ale minimun na 15 lat

    pozdrowionka dla expertow
    m.

  • 2. Data: 2010-05-12 19:24:29
    Temat: Re: 5 kna 15 lat
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Wed, 12 May 2010 21:12:58 +0200, "marzena" <m...@g...com>
    wrote:

> [...]
    >rozwazam rozne opcje, fundusze, gielda, waluty, gold, lokata...
    >ale tez szukam rady bardziej doswiadczonych.

    w wiedze powina najlepiej zaprocentowac

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 3. Data: 2010-05-12 19:51:21
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "marzena" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozwazam rozne opcje, fundusze, gielda, waluty, gold, lokata...
    > ale tez szukam rady bardziej doswiadczonych.

    kup zloto- ale fizyczne czyli monety lub sztabki i zapomnij o nim na te 15
    lat.

  • 4. Data: 2010-05-12 20:04:17
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "marzena" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    Nic się nie zmienia w stosunku do 3k na 25lat.

  • 5. Data: 2010-05-12 21:25:26
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > w wiedze powina najlepiej zaprocentowac
    dzieki Cyb za rzeczowa odpowiedz.

  • 6. Data: 2010-05-12 23:18:51
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    marzena pisze:
> [...]

    niestety, już za późno... ;))
    Pozostają tylko instrumenty finansowe.

    Pzdr
    Ranger

  • 7. Data: 2010-05-13 05:49:23
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Wed, 12 May 2010 23:25:26 +0200, "marzena" <m...@g...com>
    wrote:

    >dzieki Cyb za rzeczowa odpowiedz.

    ale to byla konkretna odpowiedz - 3kpln to najlepiej wydac na jakies
    szkolenie, ktore podniesie twoje kwalifikacje - przez 15 lat pracy
    bedzie to o wiele lepiej procentowalo niz gdy wlozysz ta kase na
    konto.

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 8. Data: 2010-05-13 06:12:26
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "marzena" <m...@g...com> wrote in message
> [...]
    > rozwazam rozne opcje, fundusze, gielda, waluty, gold, lokata...
    > ale tez szukam rady bardziej doswiadczonych.

    1200 euro? Za 15 lat to nawet nie będzie 1/4 średniej pensji...

    k.

  • 9. Data: 2010-05-13 12:01:41
    Od: zenek <z...@o...pl>

    marzena pisze:
> [...]
    > rozwazam rozne opcje, fundusze, gielda, waluty, gold, lokata...
    > ale tez szukam rady bardziej doswiadczonych.

    Marzena zainwestuj w siebie a moze trafisz jakiegos frajera z grubym
    portfelem.

    :):):)

    Jak mowila Kasia Figura co ty killer tyle to mi na waciki nie wystarczy

  • 10. Data: 2010-05-13 14:37:02
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    zenek pisze:
    > Marzena zainwestuj w siebie a moze trafisz jakiegos frajera z grubym
    > portfelem.

    > Jak mowila Kasia Figura co ty killer tyle to mi na waciki nie wystarczy

    Ty to chyba niedokładnie filmy oglądasz, albo dawno już kilera nie
    widziałeś :)
    Masz krechę z nieznajomości podstawowego zwrotu językowego, idź sobie
    przypomnieć i popraw posta wtedy wybaczymy :)

    Pzdr
    Ranger