  • 1. Data: 2010-05-12 16:43:26
    Temat: (BZWBK) wyglad kart payback kredytowej
    Od: tarantula <a...@g...com>

    WItam
    Bank na stronie informacyjnej dla klientów ze wczesna wymiana karty np
    z visa allekarta wpisał ze karta jest z funkcjonalnościa paypass, czy
    to jest prawda ??

  • 2. Data: 2010-05-12 17:31:52
    Temat: Re: (BZWBK) wyglad kart payback kredytowej
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "tarantula" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    > WItam
    > Bank na stronie informacyjnej dla klientów ze wczesna wymiana karty np
    > z visa allekarta wpisał ze karta jest z funkcjonalnościa paypass, czy
    > to jest prawda ??

    Prawda - przynajmniej na rewersie karty jest logo paypass. Kartę mam
    dosłownie od kilku dni i jeszcze z żadnego punktu z paypass nie korzystałem.

  • 3. Data: 2010-05-12 18:19:56
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 12 Maj, 19:31, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:
> [...]
    >
    > Prawda - przynajmniej na rewersie karty jest logo paypass. Kartę mam
    > dosłownie od kilku dni i jeszcze z żadnego punktu z paypass nie korzystałem.

    Dziś właśnie skorzystałem z tej karty w Empiku. Pay Pass działa tak
    samo jak na innych kartach :)
    Rzeczywiście oszczędność czasu jest kilkusekundowa :)

  • 4. Data: 2010-05-13 08:33:45
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2010-05-12 18:43, tarantula pisze:
    > WItam
    > Bank na stronie informacyjnej dla klientów ze wczesna wymiana karty np
    > z visa allekarta wpisał ze karta jest z funkcjonalnościa paypass, czy
    > to jest prawda ??

    Podepnę się pod wątek...
    Czy ta wymiana ma dla klienta sens? Karta ma zupełnie inne warunki,
    które nie wyglądają ciekawie.

    Nie widzę nigdzie w cenniku -- co z przelewami za 1% w grace period?

  • 5. Data: 2010-05-13 09:03:00
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 13 Maj, 10:33, ~|_ukasz <l...@a...pl> wrote:

    > Podepnę się pod wątek...
    > Czy ta wymiana ma dla klienta sens? Karta ma zupełnie inne warunki,
    > które nie wyglądają ciekawie.
    >
    > Nie widzę nigdzie w cenniku -- co z przelewami za 1% w grace period?

    Obawiam się, że nie ma przelewów przy tej karcie.

  • 6. Data: 2010-05-13 14:24:19
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    > Obawiam się, że nie ma przelewów przy tej karcie.

    Informacja na temat przelewów za 1% (min. 2 zł) znajduje się w Tabeli
    Opłat i Prowizji na stronie 21 w punkcie 26. Link:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/doc/tar
    yfa_dla_ciebie.pdf

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 7. Data: 2010-05-13 17:47:44
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-05-13 11:03, k...@g...pl pisze:

    > Obawiam się, że nie ma przelewów przy tej karcie.

    Przelewy są, tylko że jak to w BZWBK trzeba podreptać do oddziału,
    żeby podpiąć kartę do BZWBK24.
    Po tym zabiegu przy przelewie można już wybrać rachunek karty.

  • 8. Data: 2010-05-14 19:18:26
    Od: tarantula <a...@g...com>

    On 12 Maj, 20:19, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    > samo jak na innych kartach :)
    > Rzeczywiście oszczędność czasu jest kilkusekundowa :)

    a takie pytanie jak ona wogóle wyglada czy jest tak jak przedstawiana
    na stronie w kolorze miedzi a wzor jak karta debetowa PAYBACK??

  • 9. Data: 2010-05-14 19:41:02

    On 14 Maj, 21:18, tarantula <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > na stronie w kolorze miedzi a wzor jak karta debetowa PAYBACK??- Ukryj cytowany

    Jest taka sama jak debetowa Payback, z tym, że w miejscu koloru
    srebrnego jest złoty kolor. Sprawia wrażenie złotej karty.