  • 1. Data: 2010-05-12 18:16:03
    Temat: Wymagania Polbanku??
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    eh postanowiłem zbadać ofertę polbanku.
    tylko on oprócz ING ma w moim mieście wpłatomat
    wszystko mi odpowiadało, zgodziłem się na drogie odsetki od kredytu
    odnawialnego 16 % ale przy wymaganiach dokumentów wymiękłem
    niezaleganie z US i ZUS jeszcze jakos bym przeżył. dawno nie brałem bo innym
    bankom wystarczyły ostatnie wpłaty z 3 czy 6 mies
    ale wypis z księgi wieczystej posiadanej nieruchomości nie starszy niż 1
    miesiąc to już za wiele. tym bardziej że czeka się na to około 6 tygodni :))
    ktos powie po co?
    kredyt odnawialny tylko na 10-20 tys, z propozycją zlikwidowania limitów w
    koncie w innych bankach na kwotę 53 tys :)
    i znowu mogę pomarzyć o wpłatomacie bo sytuację w ING opisywałem -
    prowadzący DG nie dostaje limitu jak np jego pracownik zarabiający aż 1000
    miesięcznie na tzw "twarz" tylko musi znieść tone kwitów :)
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2010-05-12 20:35:18
    Temat: Re: Wymagania Polbanku??
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 12 May 2010 20:16:03 +0200, glang napisał(a):

    > i znowu mogę pomarzyć o wpłatomacie

    A nie możesz sobie założyć tylko zwykłego konta, które będziesz miał
    całkowicie za darmo razem z kartą i które będzie Ci służyć za ten
    wymarzone wpłatomat?

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-05-13 07:04:23
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > A nie możesz sobie założyć tylko zwykłego konta, które będziesz miał
    > całkowicie za darmo razem z kartą i które będzie Ci służyć za ten
    > wymarzone wpłatomat?

    nie ma szansy. oprócz wymarzonego wpłatomatu potrzebuję jakieś 10-20 tys
    limitu żeby spłacać "w nocy o północy" itp :)
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2010-05-13 07:36:39
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 13 Maj, 09:04, "glang" <g...@o...pl> wrote:

    > nie ma szansy. oprócz wymarzonego wpłatomatu potrzebuję jakieś 10-20 tys
    > limitu żeby spłacać "w nocy o północy" itp :)

    a nie możesz z tych 53 tys. z innych banków przelać sobie odpowiedniej
    kwoty do Polbanku?

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2010-05-13 10:17:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 13 May 2010 09:04:23 +0200, glang napisał(a):

    > nie ma szansy. oprócz wymarzonego wpłatomatu potrzebuję jakieś 10-20 tys
    > limitu żeby spłacać "w nocy o północy" itp :) pzdr

    Nie rozumiem za bardzo, ale jeżeli chodzi o zwrot "w nocy o północy" - to
    lepiej sobie Polbank odpuść ;)

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2010-05-13 16:26:03
    Od: Radoslaw Wroclawski <w...@n...pl>

    glang pisze:
> [...]
    > prowadzący DG nie dostaje limitu jak np jego pracownik zarabiający aż
    > 1000 miesięcznie na tzw "twarz" tylko musi znieść tone kwitów :)
    zapomniałeś dodać, że chodzi ci o limit w rachunku firmowym, a nie
    osobistym...

    --
    Pozdrawiam,

    Radosław Wrocławski
    http://www.kredytydlafirm.biz/

  • 7. Data: 2010-05-13 19:29:46
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > zapomniałeś dodać, że chodzi ci o limit w rachunku firmowym, a nie
    > osobistym...

    ależ nie. mi to obojętne jakie konto czy prywatne czy firmowe. limitu nie
    chcą dać. proponowałem nawet przeniesienie zgodnie z nową ustawą i też nie
    chcieli

    pzdr
    GL

  • 8. Data: 2010-05-13 21:11:41
    Od: Radoslaw Wroclawski <w...@n...pl>

    glang pisze:

    > ależ nie. mi to obojętne jakie konto czy prywatne czy firmowe. limitu
    > nie chcą dać. proponowałem nawet przeniesienie zgodnie z nową ustawą i
    > też nie chcieli
    to zmień doradcę lub oddział bo głupoty wymyśla...