  • 1. Data: 2009-04-16 10:00:27
    Temat: 6000 kredytu - jak, gdzie?0
    Od: mara <m...@s...spam>

    Witajcie

    Wskutek nieporozumien z klientem musze oddac kase za zlecenie (dostalem
    ją z góry w zeszłym roku) - projekt nie zostal zrealizowany z przyczyn
    hmm... niezgodnosci charakterów:)

    Pilnie musze zwrocic kase - 6000, gotowki nie mam nic a nic, wiec musze
    upolowac jakas pozyczke..

    Moja sytuacja:

    Dzialalnosc z dochodem 2000 brutto/mies
    Etat na czas nieokreslony 1200 netto

    Kredyt gotowkowy na 8000, splacone 2500, rata 250/mies (BPH)
    Karta kredytowa mBank z limitem 4000, wykorzystane 600zł (splacana
    regularnie)

    Lokata w Eurobanku na 1500 (wolalbym ją zostawić)
    Fundusz (FIO w BPH) 1200 (jw)

    CO radzicie? Likwidowac lokate/fio i brac kredyt na 2500?
    Zostawic oszczednosci i wziac pozyczke na calosc?

    Musze dzis podjac decyzje, poradzcie... Moze jest jakies rozwiazanie na
    ktore nie wpadlem.

    Moge sobie pozwolic na spacanie okolo 200/mies

    pozdrawiam

    MM

  • 2. Data: 2009-04-16 14:59:30
    Temat: Re: 6000 kredytu - jak, gdzie?0
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    JEŻELI na 100% nie czułbym się winny, ale sytuacja mimo to zmuszałaby mnie
    do oddania pieniędzy, to negocjowałbym z wierzycielem - oferując tyle, ile
    masz akurat w wolnej gotówce plus spłatę w wysokości np. te 200/mc. Kijek -
    w razie braku porozumienia będziesz zwlekał i może wcale nie zapłacisz.
    Marchewka - możesz dopłacić mu ekstra jakieś odsetki, żeby się nie czuł
    wykiwany.
    Ale JEŻELI 100% winy leżałoby po mojej stronie, to upłynniłbym wszelkie
    aktywa i spłacił dług jak najszybciej.
    W przedziale 0-100% starałbym się wypracować jakieś wzajemnie akceptowalne
    rozwiązanie

    T.