  • 11. Data: 2012-06-01 15:24:40
    Temat: Re: 7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Mysle, ze jedno, ale:
    > ja jedno, zona drugie, czyli max. 50tys. na 7% do 20 VIII - spoko.

    Dobrze licze ze zarobisz kolosalne 583zl? :)
    O ile wiecej niz na gorszym koncie to mi sie nie chce liczyc ;)

    Warto z tego powodu sie pie...c z zakladaniem konta?

  • 12. Data: 2012-06-01 15:26:38
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-01 14:49, ls pisze:

    > Mysle, ze jedno, ale:
    > ja jedno, zona drugie, czyli max. 50tys. na 7% do 20 VIII - spoko.
    >
    > --
    > pozdr.
    > ls

    no nic, będzie musiało starczyć ;-((
    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 13. Data: 2012-06-01 16:08:48
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "ls" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    On 1 Cze, 11:48, "Michał Rolka" <m...@g...pl> wrote:
    > Dla nowych środków, do 20 sierpnia
    >
    > http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /produkty-oszczed...

    Zegnaj Optimo, witaj Mille

    Właśnie sobie policzyłem. Różnica między Optimą a Mille to 0,5%.
    25000 x 0.5% podzielone na 365 x około 75 dni do końca promocji x 81%
    bezbelkowe daje 20,80 zł

    Różnica między Mille a złożonymi wnioskami na 6,4% w Idea Banku to 0,6%
    25000 x 06% podzielone na 365 x około 75 dni x 81% po Belce daje 24,90 zł

    To ja ich chromolę, jak muszę zakładać kolejne konto, później zastrzegać kartę,
    a następnie za jakiś czas bujać się z wypowiadaniem tego RORu. ( RORów mam już
    za dużo.)

    Zawracanie dupy za 25 złotych maksimum. Co innego Rajfi dający 2 stówki, ale ta
    promocja Millenium to dla mnie żadna promocja.

  • 14. Data: 2012-06-01 16:13:54
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "wiatrak" <w...@y...pl> writes:

> [...]
    /produkty-oszczed...

    > Zegnaj Optimo, witaj Mille
    >
    > Właśnie sobie policzyłem. Różnica między Optimą a Mille to 0,5%.
    [...obliczenia...]

    > stówki, ale ta promocja Millenium to dla mnie żadna promocja.

    Chyba, że ktoś już ma np. dobre konto

    KJ

    Marriage is not merely sharing the fettucine, but sharing the
    burden of finding the fettucine restaurant in the first place.
    -- Calvin Trillin

  • 15. Data: 2012-06-01 17:49:25
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła napisał(a) :

    > Dobrze licze ze zarobisz kolosalne 583zl? :)
    > O ile wiecej niz na gorszym koncie to mi sie nie chce liczyc ;)

    Jestem odrobinę mniej leniwy :-) Przez 1 miesiąc, dla 50 000,
    różnica pomiędzy Optimą po odliczeniu belki, wyniesie ok. 16 zł.
    Niby sporo, ale najpierw trzeba przeczytać regulamin, toip, a czas
    kosztuje :-)
    Jest jeszcze kolejny miesiąc po 10 lipca, i dla 4,5% różnica to już
    84 zł za miesiąc.
    Aha, i trzeba mieć aktualnie wolne te 50 000 :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 16. Data: 2012-06-01 18:24:15
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:jqao95$bfr$1@inews.gazeta.pl...

    > Jestem odrobinę mniej leniwy :-) Przez 1 miesiąc, dla 50 000,
    > różnica pomiędzy Optimą po odliczeniu belki, wyniesie ok. 16 zł.

    Jezu tyle kasy a ja nic w tym kierunku nie robie ;)

  • 17. Data: 2012-06-01 19:47:13
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-06-01 16:13, Kamil Jońca pisze:
    > Chyba, że ktoś już ma np. dobre konto

    Wtedy otwarcie konto oszczędnościowego trwa 10 sekund :)
    Kolejne sekundy to przelanie środków z innych banków do Millennium :)

    Dziwne że ta oferta w ogóle nie jest promowana, a przecież powinna być
    raczej mocno nagłośniona.

    Mr. Owl.

  • 18. Data: 2012-06-01 20:08:28
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>

    Pan Sowa <p...@g...ru> napisał(a):

    > Wtedy otwarcie konto oszczędnościowego trwa 10 sekund :)

    Ciekawe... Dzisiaj to robiłem, trwało 20 minut, bo pani czegoś
    tam nie umiała, wzywała inną panią, równie kumatą, hasła typu
    "Jolka, no nie wchodzi mi" itp.

  • 19. Data: 2012-06-01 20:24:22
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-06-01 20:08, TrzyLinie pisze:
    > Ciekawe... Dzisiaj to robiłem, trwało 20 minut, bo pani czegoś
    > tam nie umiała, wzywała inną panią, równie kumatą, hasła typu
    > "Jolka, no nie wchodzi mi" itp.

    Ja to zrobiłem przez internet w systemie Millenet.

  • 20. Data: 2012-06-01 20:42:56
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pan Sowa <p...@g...ru> writes:

    > Wtedy otwarcie konto oszczędnościowego trwa 10 sekund :)

    Szybko czytasz (umowy) :P

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k