  • 61. Data: 2012-06-09 00:46:00
    Temat: Re: 7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 4 Jun 2012 20:43:16 +0200, mx wrote:

    > BGŻ ma jeden poważny feller, wylewać można tylko do południa, później 5 PLN,
    > jak kojarzę. Operacje jednodniowe niemożliwe, nocleg konieczny

    Już od jakiegoś czasu nie ma tej opłaty - przelewy są darmowe bez względu
    na godzinę zlecenia.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 62. Data: 2012-06-09 13:54:36
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >"Marcin Mokrzycki"

    >Już od jakiegoś czasu nie ma tej opłaty - przelewy są darmowe bez względu
    >na godzinę zlecenia.

    Słyszałem o tym, ale jak niedawno próbowałem wykonać przelew po 12-tej,
    miałem wybór zwykły/pilny i info o 5 zł. W tabeli opłat tego nie widzę.

  • 63. Data: 2012-06-09 18:00:04
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Słyszałem o tym, ale jak niedawno próbowałem wykonać przelew po 12-tej,
    >miałem wybór zwykły/pilny i info o 5 zł. W tabeli opłat tego nie widzę.

    Znalazłem! 5 PLN nadal jest!
    =======================

    "Pozostałe czynności związane z obsługą kont..... (obowiązuje od 28 maja
    2012)
    Dodatkowa opłata za przelew pilny (realizacja w dniu złożenia) złożony w
    oddziale po 11:00, w bankowości internetowej i tel. po 12:00 - 5,00 PLN"

    http://www.bgz.pl/oplaty_prowizje/dla_ciebie/dzial1/
    rozdzial8.pdf

  • 64. Data: 2012-06-09 18:08:12
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 9 Jun 2012 18:00:04 +0200, mx wrote:

> [...]
    > Dodatkowa opłata za przelew pilny (realizacja w dniu złożenia) złożony w
    > oddziale po 11:00, w bankowości internetowej i tel. po 12:00 - 5,00 PLN"

    Rzeczywiście, przepraszam za wprowadzenie w błąd.
    Wygląda na to, że już dawno nie robiłem przelewu po 12, gdyż nie kojarzę
    tego komunikatu w eBGŻ.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki