  • 51. Data: 2012-06-04 22:06:18
    Temat: Re: 7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    maruda <m...@n...com> writes:

    > Przejrzyj moje wcześniejsze posty tutaj. Z maja. Oferta jest składana
    > telefonicznie. Tylko telefonicznie. I jest ważna przez rok. Nie ma
    > "regulacji". Chyba, że wewnętrzne.

    Pff. Czyli _dla_ mnie i wielu innych ta oferta nie istnieje. CBDU.

    KJ
    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 52. Data: 2012-06-04 22:36:11
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Pff. Czyli _dla_ mnie i wielu innych ta oferta nie istnieje. CBDU.
    >
    > KJ

    a może zejdziemy na ziemię, jeżeli do kogoś z banku nie dzwoniono to
    raczej na taką ofertę nie ma szans, czy może trzeba się jakoś zasłużyć?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 53. Data: 2012-06-05 00:03:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "maruda" jqiu5n$2f1$...@i...gazeta.pl

    > Wlewa się do BGŻ-tu, dają 1% od największego wlewu (limit: 50zł) stamtąd KD (=
    karta debetowa), czyli bankomatowa, bezprowizyjna
    > wszędzie (za 8zł/m). To konto jako "operacyjne". Przyjazne logowanie, hasła

    Więc wg ciebie 42 to więcej niż 50?

    > papierowe, więc b. wygodne. Do tego Optima (prawie onlajnowe przelewy) jako
    przywieszka lokacyjna.

    > KK - indywidualnie wynegocjowane 3% MB. Ktoś tu też coś kiedyś pisał, że (chyba
    Meritum?) daje też tyle bez łaski. Do sprawdzenia.

    A gdzie można pobrać tą kartą szmal i potraktować to jako płacenie w sklepie?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 54. Data: 2012-06-05 06:15:34
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-06-04 22:36, RobertS pisze:

    > a może zejdziemy na ziemię, jeżeli do kogoś z banku nie dzwoniono to
    > raczej na taką ofertę nie ma szans, czy może trzeba się jakoś zasłużyć?

    Tak. Trzeba iść do oddziału BZWBK i powiedzieć, że rezygnuje się z KK.
    W tym banku mam tylko tę KK, nic poza tym. Obroty na niej raczej
    średnio-niskie. (No - jeszcze prepaida internetowego)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 55. Data: 2012-06-05 18:17:00
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 1 Cze, 12:06, lolekanabolek <l...@g...com> wrote:
> [...]
    i/produkty-oszczed...

    > wnioskuje, że konto Oszczędnościowe Codziennie Więcej oraz konto
    > Oszczędnościowe Twój Cel nie łapią się na tą promocję i trzeba otworzyć
    > zwykłe Konto Oszczędnościowe??

    Z regulaminu promocji: "Konto Oszczednosciowe - rachunek
    oszczednosciowy otwierany na podstawie umowy
    na czas nieokreslony".
    KOCW i KOTC - oba są rachunkami oszczędnościowymi zawieranymi na czas
    nieokreślony. Czyli powinny się łapać (prócz oczywiście zwykłego KO).
    Oprocentowanie promocyjne dotyczy Konta Oszczędnościowego, czyli
    pojedynczego produktu. To by dawało 3x50k.
    Chyba, że ktoś to inaczej interpretuje. Ktoś może pytał ?

    Nie wiem tylko jak do tego podchodzi bank, bo na stronach o promocji
    jest tylko przy KO.

  • 56. Data: 2012-06-06 12:54:56
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 1 Cze, 23:16, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > Ciekawe, czy luzie pamiętają, co to EB...
    > Może i EB podniesie swe oszczędne do 7% i przerobi na kapitalizację miesięczną?...

    Ja pamietam - co miesiac leje tam 1001zl, by nie naliczyli kary.
    Zlikwidowalbym ten interes, ale cos wciaz mi do nich nie po drodze.
    Mam nadzieje, ze cos sie tam w koncu ruszy.

    --
    pozdr.
    ls

  • 57. Data: 2012-06-06 13:27:44
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 6 Cze, 12:54, ls <l...@w...pl> wrote:
    > On 1 Cze, 23:16, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Ja pamietam - co miesiac leje tam 1001zl, by nie naliczyli kary.
    > Zlikwidowalbym ten interes, ale cos wciaz mi do nich nie po drodze.
    > Mam nadzieje, ze cos sie tam w koncu ruszy.

    Ja także. Ostatecznie ROR na 3,5% z wszystkimi bankomatami za free i z
    własnymi wpłatomatami uważam za użyteczny

  • 58. Data: 2012-06-06 18:18:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "eisenberg" 9...@m...goo
    glegroups.com

    : Ja także. Ostatecznie ROR na 3,5% z wszystkimi bankomatami
    : za free i z własnymi wpłatomatami uważam za użyteczny

    Inni dają bankomaty za free. Tu chyba trzeba płacić za debetówkę.
    3.5% w EB to jakby 6k w KB na 7%. ;) Wiewiórki dają 6.5% optymalnie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 59. Data: 2012-06-06 21:19:53
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 6 Cze, 18:18, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "eisenberg" 9...@m...goo
    glegroups.com

> [...]
    >
    > Inni dają bankomaty za free. Tu chyba trzeba płacić za debetówkę.
    > 3.5% w EB to jakby 6k w KB na 7%. ;) Wiewiórki dają 6.5% optymalnie.

    Płacić za debetówkę? 3 transakcje miesięcznie zwalniają z opłaty!

    PS Na stronie http://www.visa.pl/visa_w_polsce/KARTY_DLA_CIEBIE/VI
    SA_CASH_BACK.ASPX
    nie widzę niestety EB. Szkoda. Za parę dni wykonam plan w Mille a w EB
    przecież jest "bankujesz-zyskujesz" czy jakoś tak. Tylko 0,5% ale
    zawsze

  • 60. Data: 2012-06-07 00:52:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "eisenberg" b...@n...goog
> [...]

    > 3.5% w EB to jakby 6k w KB na 7%. ;) Wiewiórki dają 6.5% optymalnie.

    : Płacić za debetówkę? 3 transakcje miesięcznie zwalniają z opłaty!

    To raczej dużo. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'