  • 11. Data: 2004-11-20 08:59:34
    Temat: Re: 900 tysięcy rachunków w mBanku
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...plbzdodat
    kow>
    napisał:

    > PR góóóóóóóórą :D dali by coś co pozwoliłoby powiedzieć "tak - mBank to
    > faktycznie MÓJ bank". Póki co z usługami zaczeli równać od innych bo
    > przespali trochę :-) No i dalej nie potrafią wycofać sięz błędnych decyzji
    > tylko uważają ze wszystko jest OK.

    Nie wiem o jakich błędnych decyzjach myślisz, ale do nich z pewnościa nie
    należy opłata za przelewy. w pko inteligo przelew kosztuje tyle samo :)

  • 12. Data: 2004-11-20 15:18:23
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "mm" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nie wiem o jakich błędnych decyzjach myślisz, ale do nich z pewnościa nie
    > należy opłata za przelewy. w pko inteligo przelew kosztuje tyle samo :)

    W PKO Inteligo przelew kosztuje 0,00zl.
    Do odwolania, czyli jak w innych bankach - do zmiany TOiP.

    --
    Pozdrowienia

  • 13. Data: 2004-11-20 19:40:28
    Od: "JaKi" <j...@N...gazeta.pl>

    mm <j...@c...barg.sv> napisał(a):

    > Nie wiem o jakich błędnych decyzjach myślisz, ale do nich z pewnościa nie
    > należy opłata za przelewy. w pko inteligo przelew kosztuje tyle samo :)

    W Inteligo 0,99 PLN. :-) A o tej błednej decyzji mówie, o zmianie misji itp :-
    ) Mówię też o tym że przespali okres kiedy inne banki zaczęły walczyć o
    klienta - vide ING.

    --
    JaKi