  • 1. Data: 2004-11-18 16:10:13
    Temat: jaka najtańsza KK?
    Od: "Krzysztof" <k...@W...pl>

    Witam wszystkich!

    Mam karte KK w Citibanku, którą jak dotad spłacałem w całości- płaciłem więc
    "tylko" te comiesięczne opłaty jak creditshield itd.
    Jednak po kupnie mieszkania (kosmiczne kwoty jak na małe mieszkanie w bloku
    z lat 70-tych) i jego remoncie (o matko!) przez jakiś czas bede musiał
    "skorzystać z kredytu na karcie".
    Chciałbym zamienić tą kartę na jakąś inną- z małymi opłatami przede
    wszystkim z jak najmniejszym oprocentowaniem. Duzo mówi się o raiffeisenie i
    bph.

    Rafi ma oprocent. ok.19% a BPH 26% (wyszło ze moge mieć bursztynową).
    Jak przeczytałem w Rafim mozna zrezygnować z dodatkowych miesięcznych opłat-
    jednak przezwyczaiłem się że w Citi mampowiad. SMS i podgląd na stronie www.

    Czy możecie zaproponować jakąś inną ciekawą propozycję?
    Przyzwyczaiłem się juz w Citi do względnej wygody i dłuższego okresu GP.
    Jednak minie jakiś czas zanim spłace stopniowo zadłużenie- więc
    oprocentowanie to sprawa kluczowa.

    pozdr
    Krzysztof

  • 2. Data: 2004-11-18 16:16:40
    Temat: Re: jaka najtańsza KK?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > Przyzwyczaiłem się juz w Citi do względnej wygody i dłuższego okresu
    > GP. Jednak minie jakiś czas zanim spłace stopniowo zadłużenie- więc

    Jak nie chcesz się przenosić, to zadzwoń do Citi i ponegocjuj. Przepis na
    udane negocjacje podawano na grupie - "widziałem ofertę konkurencji, a tam
    jest oprocentowanie x - co Państwo mogą mi zaproponować ?"

  • 3. Data: 2004-11-18 16:41:44
    Od: " " <j...@g...pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > Jak nie chcesz się przenosić, to zadzwoń do Citi i ponegocjuj. Przepis na
    > udane negocjacje podawano na grupie - "widziałem ofertę konkurencji, a tam
    > jest oprocentowanie x - co Państwo mogą mi zaproponować ?"

    Ja juz się nie bawię w takie subtelności :D Karta kończy swój termin w
    styczniu, wczoraj zadzwoniłem do Citiphone z prośbą aby ktoś z działu kart
    oddzwonił do mnie z informacją co mogą mi zaproponować na nowy rok :D Dziś
    zadzwonił miły pan i mam na kolejny okres: karta główna 30 PLN, dwie
    dodatkowe za darmo. :)

    A co do pytania aby ograniczyć % na karcie w Citi - polecam plan
    ratalny "Komfort".

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2004-11-18 16:47:17
    Od: "Krzysztof" <k...@W...pl>

    Hello there!

    kiedys juz tak chciałem zrobić (kiedy jeszcze spłacałem wszystko w terminie)
    i pan powiedział "niestety na tą chwilę nie możemy obniżyć oprocentowania"
    Do końca funkcjonowania karty jeszcze sporo czasu wiec nie mam chyba zbyt
    duzej siły przebicia. Ale zadzwonie jutro i zobacze. dzieki!

  • 5. Data: 2004-11-18 16:47:38
    Od: "Walter Lui" <w...@t...yahoo.com>

    "Krzysztof" <k...@W...pl> wrote in message
> [...]
    > Chciałbym zamienić tą kartę na jakąś inną- z małymi opłatami przede
    > wszystkim z jak najmniejszym oprocentowaniem. Duzo mówi się o raiffeisenie

    Rozbij sobie w Citi splaty na raty. Wyjdzie wowczas oprocentowanie nie 39% a
    9.99%
    Poza tym nie patrz na to, ze austriacy pisza o 19%, bo rzeczywisty koszt
    kredytu jak sie nie myle byl cos w granicach 24-25%

  • 6. Data: 2004-11-18 16:48:32
    Od: "Krzysztof" <k...@W...pl>

    Tylko zdaje się że mozna rozłozyc konkretną rzecz powyżej jakiejś kwoty- a
    ja mam na karcie pełno dupereli po 100- 200 zł.

    pozdr

  • 7. Data: 2004-11-18 17:09:49
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>

    > Mam karte KK w Citibanku, którą jak dotad spłacałem w całości- płaciłem
    > więc
    > "tylko" te comiesięczne opłaty jak creditshield itd.
    zrezygnuj telefonicznie z credit shield, nie jest obowiązkowe

  • 8. Data: 2004-11-18 17:28:15
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 18 Nov 2004 17:47:38 +0100, Walter Lui naskrobał(a):

> [...]
    > Poza tym nie patrz na to, ze austriacy pisza o 19%, bo rzeczywisty koszt
    > kredytu jak sie nie myle byl cos w granicach 24-25%

    pisze jak byk na stronach:

    Oprocentowanie limitu kredytowego tylko 19%* - jedno z najniższych na
    rynku!

    * - Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa wyliczona zgodnie ze wzorem
    matematycznym i założeniami określonymi w Art. 1 ust. 2 pkt b) ustawy z
    dnia 22 maja 2003 r. wynosi 18,08%.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 9. Data: 2004-11-18 17:36:00
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    >
    > * - Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa wyliczona zgodnie ze wzorem
    > matematycznym i założeniami określonymi w Art. 1 ust. 2 pkt b) ustawy z

    pierwszy raz widze, aby oprocentowanie nominalne było wyzsze od
    efektywnego...

  • 10. Data: 2004-11-18 18:15:20
    Od: "Artur Kosmaty" <a...@i...pl>

    Wiam !
    !. Citi - creditshield nie można zrezygnować, jest obowiązkowe przynajmniej
    dla mnie.
    2. Oprecontowanie w ramach Komfort wynosi 9,99 % tylko do końca roku
    (promocja jak się okazało, jeśli skorzystasz).
    3. Austria w postaci Reifa coś tam jest obecnie 9,99 %, potem 19 %.
    4. BPH rulezz :)
    5. A może PKO BP ? :))
    pozdr
    art