  • Data: 2006-01-11 15:06:19
    Temat: A może KBC...?
    Od: "lion" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam konto podstawowe w Raiffeisen i dodatkowe w mBanku.
    Za 2 miesiące w Raiffeisen zaczyna obowiązywać nowa tabela opłat. Do tej pory
    wypłata z obcych bankomatów wynosiła 1zł. Od kwietnia bezpłatne będą tylko
    bankomaty własne i Euronetu. Z innych opłata wynosi 4,99zł. Problem w tym, że w
    moim mieście jest co prawda oddział Raiffeisen, ale nie ma on bankomatu, nie ma
    też u mnie Euronetu, czyli wypłata z bankomatu staje się zbyt kosztowna.
    Postanowiłem zmienić konto. Co wybrać?
    Priorytety: bezpłatne przelewy przez net, bezpieczeństwo racunku w internecie,
    możliwość wypłaty bezprowizyjnej w bankomacie, oddział w moim mieście.
    Oddziały u mnie mają: Kredyt Bank ( podobno niezbyt dobre zabezpieczenia
    internetowe, zastanawiam się nad Ekstrakontem VIP), Pekao SA ( nizbyt ich lubię,
    ale w ostateczności...), Lukas ( ale nie ma bankomatu), BGŻ ( tylko kilka
    pierwszych przelewów za 0zł, później płatne), Millenium( płatne przelewy), PKO(
    płatne przelewy). Na placu boju zotaje więc chynba tylko Pekao i KBC. Co
    radzicie?