-
11. Data: 2009-04-09 18:04:51
Temat: Re: ABNAMROBANK olandia problem z karta
Od: "kashmiri" <x...@g...com>
kris <k...@p...onet.pl> had the courage to write:
>
> Użytkownik "kashmiri" <x...@g...com> napisał w wiadomości
> news:grkoo0$2090$1@news.ett.com.ua...
>> Kris <k...@w...pl> had the courage to write:
>>> Podczas próby zalogowania się do bankowości elektronicznej błednie
>>> wpisano pin w urządzeniu generujacym kody- e-dentifier:
>>> https://www.abnamro.nl/nl/logon/identification.007
>>> Teraz nawet podczas próby wypłat z bankomatu(pin podawany na 100%
>>> poprawny) pokazuje się komunikat: przekroczona liczba błednych pinów.
>>> Karta holenderska, kontakt z bankiem więc utrudniony. Czy faktycznie
>>> karta została zablokowana?
>>> Czy jest jakaś mozliwośc wypłaty srodków z bankomatu?
>>
>>
>>
>> Z bankomatu nie wiem - powinno zadziałać, jeśli przeprogramujesz dane z
>> paska (żeby dawał priorytet paskowi, nie chipowi).
>
> Jak to zrobić?
>
> na konto w PL.
Ktoś na tej grupie kiedyś opisywał. W każdym razie na pasku jest zapisana
wartość (qrde, jak się ona nazywała?) każąca "użyć chipa". Trzeba tam
zmienić bodaj jedną cyfrę. Oczywiście trzeba mieć czytnik/nagrywarkę pasków
(3 ścieżki). Ale dalej to pytaj grupę...
ZTCP, niektóre markety mają taki osobliwe czytniki kart zintegrowane z
terminalami kasowymi - kojarzysz? kasjerka przejeżdża kartą przez szczelinę
z boku monitora. Tam wszystko nie ma możliwości podania PIN-a, wszystko jest
na podpis.
Możesz też zagadać jakąś kasjerkę, żeby pozwoliła poeksperymentować z
czytnikiem - np. próbować naciskać enter (zielony) raz czy dwa razy w
chwili, kiedy czytnik żąda użycia chipa. Ponoć z niektórymi kartami
przechodzi.
pzdr.
k.