  • 1. Data: 2004-06-14 09:17:40
    Temat: AIGO Pożyczka
    Od: "Krzysztofff" <h...@p...pl>

    Witam,

    Mam pytanko czy jest zgodne z prawem wysylanie na moj adres (juz po raz
    drugi) gotowych drukow wypelnionychj moimi danymi z prosba o pozyczke .
    Przeciez teoretycznie ktos by mogl w jakis sposob przechwycic taka przesylke
    ktora jest wysylana zwykla poczta i podpisac to wszystko za mnie ?

    Takie cos dostalem od firmy "AIGO Pożyczka"

    Dziekuje za kazda ospowiedz,

  • 2. Data: 2004-06-14 20:53:07
    Temat: Re: AIGO Pożyczka
    Od: "Profil1" <r...@n...pl>

    myślę że mogą jeśli coś u nich robiłeś i wyraziłeś zgodę na przetwarzanie
    swoich danych do takich celów. A tak w ogóle to nawet gdyby to ktoś
    przechwycił to nie powinno zbyt łatwo pójsc wzięcie pożyczki na ciebie.