  • 11. Data: 2008-11-28 19:10:08
    Temat: Re: ALIOR KK gdzie jest jakiś haczyk?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "mareK" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ggpet5$3c7$1@achot.icm.edu.pl...
    >Z informacji z Alior wynika ,że daja karte kredytową z nieoprocentowanym
    >kredytem na 57 dni.
    > Przy czym przelew z konta karty na dowolne konto jest traktowany jako
    > bezgotówkowy.
    > Czyli biore KK np z limitem np 40000 przelewam do innego banku na 56 dni,
    > na 10% , potem spłacam ten kredyt nieoprocentowany w Alior i powtarzam do
    > skutku operacje.
    > Zarabiam rocznie pow 3000 za nic, bo podatek belki i koszt karty 40-80 zł,
    > gdzie tu jest jakiś haczyk , czy moze mam błędne informacje?

    Zadna promocja nie trwa wiecznie, do listopada podobnie bylo w BZWBK, za 3zl
    mozna bylo przelac duzy limit i zarabiac, ale teraz wprowadzili 1% od
    przelewu, co cala operacje czyni nieoplacalna. Na razie ilosc posiadaczy KK
    w Aliorze nie jest duza, ale z pewnoscia, gdy sie powiekszy bank wprowadzi
    podobna prowizje, w koncu reklama tez kosztuje.

  • 12. Data: 2008-11-28 19:12:20
    Temat: Re: ALIOR KK gdzie jest jaki? haczyk?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Szymon <n...@o...pl> wrote:

    > Ostatnio slyszalem, ze PODOBNO w Getinie przelew z karty jest od ponad 2
    > lat...

    Jest, ale musisz chodzic do oddzialu aby go wykonac, nie mozna przez siec.

    a.

  • 13. Data: 2008-11-28 19:18:29
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Jest, ale musisz chodzic do oddzialu aby go wykonac, nie mozna przez siec.

    12 razy w miesiacu, aby stale wisial albo ok. 6 razy by wykorzystac pelen
    GP. Chyba warto, bo odnosze wrazenie, iz owe 40000 latwiej dostac w Getinie
    niz Aliorze.
    Jesli przyjac wyliczenia autora watku za prawidlowe to jedna wizyta w
    Getinie to zysk ok. 500zl. Gdyby jeszcze jakis bank "placil" tyle za wizyte
    to ja bardzo chetnie bede odwiedzal jak czesto sie da :-)))

  • 14. Data: 2008-11-28 19:25:40
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 28 Nov 2008 20:00:59 +0100, Mithos napisał(a):

    > 2. Oni wydają KK tylko na podstawie zaświadczeń (nawet jak przenosisz z
    > innego banku), więc pewnie trzeba wykazać spory dochód aby dostać limit
    > 40k.

    Nie, chcieli ode mnie jakieś dziwne papierki, ale nie zaświadczenie.
    Karta w systemie już jest.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 15. Data: 2008-11-28 19:26:03
    Od: " Adam" <a...@g...pl>

    > Haczyk - Jeszcze nikomu sie nie udalo dostac tej karty. Czekamy na
    > pierwszego szczesliwca :-)

    Coś jest na rzeczy.
    Złożyłem wniosek (wraz z zaświadczeniami z zakładu pracy) 19.11.2008. Do tej
    pory zero odzewu. Będąc 25.11.2008 w oddziale dowiedziałem się, że wniosku
    nawet nie wprowadzono do systemu! Obiecano, że do końca tygodnia wprowadzą i
    ktoś się ze mną skontaktuje. Obiecanki, cacanki.
    No i na koniec, żeby nie było, że oddział zawalony klientami, wnioskami itp.
    Byłem u niech 3 razy, w sumie naliczyłem 1 (słownie: jednego klienta), na 8
    osób personelu. Mój wniosek o KK był pierwszym w oddziale (po ponad tygodniu
    pracy). A mimo to olewactwo totalne :(

    pzdr

  • 16. Data: 2008-11-28 19:40:38
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 28 Nov 2008 19:26:03 +0000, Adam napisał(a):

    > Złożyłem wniosek (wraz z zaświadczeniami z zakładu pracy) 19.11.2008. Do
    > tej pory zero odzewu. Będąc 25.11.2008 w oddziale dowiedziałem się, że
    > wniosku nawet nie wprowadzono do systemu!

    To ja chyba naprawdę jestem bardzo do przodu:
    http://olgierd.wordpress.com/files/2008/11/alior.png

  • 17. Data: 2008-11-28 19:42:16
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja jeszcze mam pytanie do autora watku: gdzie mozna przelac na te 56 dni
    > na 10% kwote 40.000?

    To był przykład, ale jak sie poszuka, to zawsze cos sie znajdzie Np. Bank
    Pocztowy lokata Killer 10% na 10 dni odnowiona pięć razy ,co prawda
    ograniczenie do 10.000 na osobe, ale od czego jest rodzina.

  • 18. Data: 2008-11-28 20:00:52
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > To był przykład, ale jak sie poszuka, to zawsze cos sie znajdzie Np. Bank
    > Pocztowy lokata Killer 10% na 10 dni odnowiona pięć razy ,co prawda
    > ograniczenie do 10.000 na osobe, ale od czego jest rodzina.

    to juz hardcore. Owe 4 osoby musialyby co miesiac biec na poczte/do banku i
    przelewac czy gotowka wyplacac. Cala rodzina zaangazowana :-)
    Tak urealniajac Twoj przyklad to chyba obecnie 8% KO Lukasa by sie nadalo
    optymalnie. Problem w tym, ze to promocja. Polbank odpada, bo kluczowa
    sprawa jest GP, a tam podobno czesto sa klopoty z obsluga internetowa. Moze
    zatem mBank, ale tu tylko 6%, czyli netto niecale 5%.

  • 19. Data: 2008-11-28 20:21:31
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "Krzysztof" wrote in message

> [...]
    > KK w Aliorze nie jest duza, ale z pewnoscia, gdy sie powiekszy bank
    > wprowadzi podobna prowizje, w koncu reklama tez kosztuje.
    ano ludziska zaczęli na grupach i forach pisać
    jak to na przelewach z KK w BZ WBK zarabiają
    no i bank wprowadził prowizję
    tutaj będzie to samo
    jeden napisze tutaj, drugi gdzieś indziej
    i życie wszystko wyrówna

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 20. Data: 2008-11-28 22:35:08
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 28 lis 2008 o 21:00 GMT, Szymon napisał(a):

    > to juz hardcore. Owe 4 osoby musialyby co miesiac biec na poczte/do banku i
    > przelewac czy gotowka wyplacac.

    Ale o czym Ty piszesz? lokata jest robiona przez internet, bez wychodzenia
    w z domu

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --