  • 21. Data: 2008-11-28 23:02:23
    Temat: Re: ALIOR KK gdzie jest jakiś haczyk?
    Od: "maciek" <e...@i...pl>

    "mareK" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ggpet5$3c7$1@achot.icm.edu.pl...
    >Z informacji z Alior wynika ,że daja karte kredytową z nieoprocentowanym
    >kredytem na 57 dni.
    > Przy czym przelew z konta karty na dowolne konto jest traktowany jako
    > bezgotówkowy.
    > Czyli biore KK np z limitem np 40000 przelewam do innego banku na 56 dni,
    > na 10% , potem spłacam ten kredyt nieoprocentowany w Alior i powtarzam do
    > skutku operacje.
    > Zarabiam rocznie pow 3000 za nic, bo podatek belki i koszt karty 40-80 zł,
    > gdzie tu jest jakiś haczyk , czy moze mam błędne informacje?

    Warto uwzględnić w tych obliczeniach fakt, że przelew z KK Aliora kosztuje
    1%, prawdopodobnie kwoty przelewu.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Maciek

  • 22. Data: 2008-11-28 23:12:18
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 29 lis 2008 o 00:02 GMT, maciek napisał(a):

    > Warto uwzględnić w tych obliczeniach fakt, że przelew z KK Aliora kosztuje
    > 1%, prawdopodobnie kwoty przelewu.

    Buahaha :)
    A mozesz wskazac jakis kawalem TOiP? buahah :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Ta sygnatura zostala automagicznie ]
    [ Ekg: #3781111 ][ wygenerowana programem Signify v1.14. ]

  • 23. Data: 2008-11-28 23:20:38
    Od: "maciek" <e...@i...pl>

    "Brzezi" <b...@g...com> wrote in message

    > Buahaha :)
    > A mozesz wskazac jakis kawalem TOiP? buahah :)

    Punkt 8.1 w TOiPie PDF aktualnie dostępnym na stronie Aliora w dziale kart,
    jak z resztą na samej stronie jest "1% (grace period właściwy dla transakcji
    bezgotówkowych)".

    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 24. Data: 2008-11-28 23:44:30
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    maciek napisał(a):

    > Punkt 8.1 w TOiPie PDF aktualnie dostępnym na stronie Aliora w dziale kart,
    > jak z resztą na samej stronie jest "1% (grace period właściwy dla transakcji
    > bezgotówkowych)".

    hihi a miało być tak pięknie... kto to rozpuścił plotę, że będzie za
    free? przyznać się! ;)

    PG

  • 25. Data: 2008-11-29 00:11:27
    Od: Tomek <k...@p...onet.pl>

    Brzezi wrote:
> [...]

    Wystarczy, że raz się przejdą i ustawią pełnomocnika do lokat.

    > Ale o czym Ty piszesz? lokata jest robiona przez internet, bez wychodzenia
    > w z domu

    Lokata jest zakładana przez internet, ale jeżeli ma być odnowialna to na
    zakończenie trzeba się przejść na Pocztę lub oddziału Pocztowego.

    > Pozdrawiam
    > Brzezi

    pozdrawiam Tomek

  • 26. Data: 2008-11-29 00:27:15
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "maciek" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Punkt 8.1 w TOiPie PDF aktualnie dostępnym na stronie Aliora w dziale
    > kart, jak z resztą na samej stronie jest "1% (grace period właściwy dla
    > transakcji bezgotówkowych)".

    Oni dopiero zaczynają robić na poważnie produkty jak widzę.

    marekz

  • 27. Data: 2008-11-29 06:40:29
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Ale o czym Ty piszesz? lokata jest robiona przez internet, bez wychodzenia
    > w z domu

    Robiona tak, tylko jeszcze potem musisz ja jakos zerwac, a to mozliwe jest
    tylko na poczcie/oddziale. Wymaga odstania w kolejce i pewnie w mniejszych
    miastach z pol godziny tlumaczenia czego te ludzie od pani chca.

    Co do pelnomocnika to nie wiem, ale opcja zalozenia lokaty nie przewiduje
    takiego wpisu. Przeciwnie - przelew musi byc z danymi nadawcy zgodnymi z tym
    z wniosku. Sugeruje to, iz zerwac lokate tez bedzie mogla osoba podana we
    wniosku.

  • 28. Data: 2008-11-29 07:57:15
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 29 lis 2008 o 00:44 GMT, Piotr Gralak napisał(a):

    > hihi a miało być tak pięknie... kto to rozpuścił plotę, że będzie za
    > free? przyznać się! ;)

    Było za free, mialo tak byc, takie odpowidzi udzielali z banku.

    Wiec chyba jednak zrezygnuje z karty :( bo jezeli tak, to jest ona zupelnie
    dla mnie bez sensu, wystarczy mi ta co mam teraz.

    Chyba jeszcze ostatnia nadzieja jae getin? moze tutaj sobie wyrobie z max
    limitem i potem przeniose do getinu +30%? :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ - Powtorzmy tabliczke mnozenia - mowi ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ojciec do syna - na pewno wiesz, ze dwa ]

  • 29. Data: 2008-11-29 08:08:27
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 29 Nov 2008 00:20:38 +0100, maciek napisał(a):

    > Punkt 8.1 w TOiPie PDF aktualnie dostępnym na stronie Aliora w dziale
    > kart, jak z resztą na samej stronie jest "1% (grace period właściwy dla
    > transakcji bezgotówkowych)".

    O kurczę, na stronie też zmienili.
    No cóż, rodzi się w bólach ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 30. Data: 2008-11-29 08:17:24
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    No to 1% cashback zostal... Jeszcze niech to zabiora i w ogole dramat.
    W ciagu 2 tygodni kilka (-nascie) razy zmieniali 'procedury'. Cudnie. Nic
    tylko trzymac u nich wieksza kase. Dzis sobie zlece przelew za 0zl na
    przyszly tydzien, a w miedzyczasie walna prowizje 5%. Czadowy bank...