  • 41. Data: 2008-11-29 11:55:56
    Temat: Re: ALIOR KK gdzie jest jakiś haczyk?
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 29 Lis, 11:18, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > A może ten 1% potem zwracają jako cashback? Trzebaby dokładnie tą taryfę
    > przeanalizować...
    >
    > --
    > MiCHA

    Wyraźnie jest napisane. 1% zwrotu za zakupy....przelew to przelew, nie
    zakupy.
    A w FAQ wciąż chwalą przelewy z karty, jako operacja nic nie
    kosztująca.....

  • 42. Data: 2008-11-29 13:04:27
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    k...@g...pl wrote:

    > Wyraźnie jest napisane. 1% zwrotu za zakupy....przelew to przelew, nie
    > zakupy.

    A jak to przelew za zakupy?
    A jak zapłacę kartą rachunek z kablówkę, to... to są zakupy czy nie są?
    W ogóle jakieś to niedodefiniowane wszystko. Pytanie tylko, czy oni tak
    celowo, czy przez ogólną niemożność...

    --
    MiCHA

  • 43. Data: 2008-11-29 13:04:49
    Od: smE <n...@n...com>

    OT. Leszek - zmień datę w Twoim programie newsowym, zaburzasz chronologię
    wątku.

  • 44. Data: 2008-11-29 13:08:27
    Temat: Re: ALIOR KK gdzie jest jaki? haczyk?
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):

    > Nie przesadzaj. Moim zdaniem po prostu przeholowali a być może to celowe
    > zagranie reklamowe, aby ludzi nałapać i szumu zrobić. Wydaje mi się, że
    > im się udało, bo np tu na grupie ostatnio, średnio po kilka postów o nich
    > jest zakładanych każdego dnia. KK od początku była produktem hmmm
    > utopijnym? Przelewy z karty za darmo, nawet na swoje darmowe konto w tym
    > samym banku z lokatą ON 11%, i wliczające się do zwolnienia z opłaty
    > rocznej? Brakowało jeszcze tylko, aby zadłużenie można rozłożyć na razy
    > tak zwane 'totalne 0%'. Panowie. Wy starzy wyjadacze i hakerzy bankowości
> [...]

    Bartku, nie chodzi o to, czy ktoś uwierzył. Chodzi o to, że miała być
    "nowa jakość" hehe. Przekręty w najgorszym wydaniu... i 11% :P

    PG

  • 45. Data: 2008-11-29 13:32:13
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-28, maciek <e...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Punkt 8.1 w TOiPie PDF aktualnie dostępnym na stronie Aliora w dziale kart,
    > jak z resztą na samej stronie jest "1% (grace period właściwy dla transakcji
    > bezgotówkowych)".

    W kartach firmowych jeszcze nie zmienili i jest nadal opłata za
    przelew w wysokości 9 zł / transakcję. Czyżby pierwszy bank, gdzie
    bardziej opłaca się mieć produkty przeznaczone dla osób z DG? [1]

    [1] Całkowicie bezpłatne konto (wraz z kartą) + lepsze warunki na KK.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 46. Data: 2008-11-29 13:59:24
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 29 Nov 2008 09:31:05 +0000, Bartosz 'xbartx' Nowakowski
    napisał(a):

    > Tobie to muszą dać szybko, bo inaczej powiesz kolegom z pracy, żeby ich
    > (Alior) obsmarowali sowicie

    A to fakt, jak się dziewczę dowiedziało, gdzie pracuję, to aż jęknęło "no
    to MUSZĘ się teraz postarać" ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 47. Data: 2008-11-29 14:06:19
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 29 Nov 2008 10:31:50 +0000, Wemif napisał(a):

    > Zdecydowanie. Jakie masz źródło dochodu, tylko etat czy też DG?

    Etat. Mam też troszkę przychodów z cywilnoprawnych, ale już się nauczyłem
    nie opowiadać o tym bankom (bo nie potrafią tego później rozgryźć).

  • 48. Data: 2008-11-29 15:52:51
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 29 Lis, 14:04, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

> [...]
    > A jak zapłacę kartą rachunek z kablówkę, to... to są zakupy czy nie są?
    > W ogóle jakieś to niedodefiniowane wszystko. Pytanie tylko, czy oni tak

    Proszę przeczytać opis karty kredytowej. Jest napisane, że zwracają 1%
    za zakupy. O przelewach nic nie jest napisane w opisie dotyczącym tego
    jednoprocentowego zwrotu.
    Proszę mi nie wmawiać słów, których nie wypowiedziałem - jakiś przelew
    za zakupy?

  • 49. Data: 2008-11-29 15:56:29
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 29 Lis, 14:08, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > Bartku, nie chodzi o to, czy ktoś uwierzył. Chodzi o to, że miała być
    > "nowa jakość" hehe. Przekręty w najgorszym wydaniu... i 11% :P
    >
    > PG

    Kilkanaście dni temu ściągnąłem sobie TOIP obowiązujący od 29
    października br. Dziś na stronie Aliora można zobaczyć TOIP z tą samą
    datą obowiązywania, lecz zapisy są już inne.
    Ten bank będzie ciągle wprowadzał zmiany w tabeli opłat i prowizji bez
    zmiany daty obowiązywania.
    To oznacza, że dziś podpiszę umowę na produkt, którego opłata roczna
    kosztuje np. 10 zł. A tu jutro zmienią po cichaczu na 50 zł. No i jak
    im udowodnić, że coś zmienili?
    Chamstwo w białych rękawiczkach.

  • 50. Data: 2008-11-29 16:18:47
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > To oznacza, że dziś podpiszę umowę na produkt, którego opłata roczna
    > kosztuje np. 10 zł. A tu jutro zmienią po cichaczu na 50 zł. No i jak

    Gdyby dotyczyło to dokumentu papierowego, byłoby to klasycznym fałszerstwem.
    Ciekawe czy klienci dostawali od Aliora papierowe wersje.

    Jako że dotyczy to dokumentu elektronicznego nie wiem czy jest możliwe
    wykazanie fałszerstwa przy pasywnej postawie banku, domniemuję że byłoby to
    bardzo trudne, szczególnie gdyby stara wersja pochodziła jeszcze z przed
    oficjalnego startu banku.

    Niemniej jednak zachowania tego rodzaju, przynajmniej w moim przypadku
    eliminują tę instytucję z grona tych, z którymi chciałbym mieć coś
    wspólnego.

    Stawiają Aliora w towarzystwie ZUS i instytucji podobnego autoramentu. Nie
    wróżę im sukcesu. Jakkolwiek by to smiesznie nie brzmiało, tego rodzaju
    "numery", w przypadku instytucji przynajmmniej teoretycznie zaufania
    publiocznego, są oburzające. Wyrazy współczucia dla osób tam zatrudnionych,
    które zostały nabrane na ten marketing nowej jakości.

    marekz