  • 31. Data: 2008-11-29 08:55:52
    Temat: Re: ALIOR KK gdzie jest jakiś haczyk?
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 29 Nov 2008 09:17:24 +0100, Szymon napisał(a):

    > No to 1% cashback zostal... Jeszcze niech to zabiora i w ogole dramat. W
    > ciagu 2 tygodni kilka (-nascie) razy zmieniali 'procedury'. Cudnie. Nic
    > tylko trzymac u nich wieksza kase. Dzis sobie zlece przelew za 0zl na
    > przyszly tydzien, a w miedzyczasie walna prowizje 5%. Czadowy bank...

    Dlatego jak mi na siłę chcieli wcisnąć ROR to powiedziałem (2 razy, bo mi
    2 razy wciskali rachunek): jak karta będzie dłuższy czas działała
    prawidłowo, to się zastanowię.
    A szczerze mówiąc jeszcze we wtorek, jak podpisywałem kwity na kartę, to
    mnie panna zapewniała, że jest wszystko gratis i "nie ma żadnych myków",
    chociaż było jej "głupio, że bank robi takie rzeczy".

    Kurczę, tak to i ja mogę założyć sobie bank. Albo przynajmniej coś
    ogłosić.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 32. Data: 2008-11-29 09:06:36
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    ewidentnie przed kazda operacja trzeba bedzie zerknac w TOiP, a o przyszlych
    w ogole zapomniec przy takim tempie zmian.
    Co ciekawe Alior podkupowal ludzi z innych bankow. Skusili sie wierzac
    czesto, iz wkrotce beda nalezec do elity. No to maja - wkrotce zostana na
    bruku.

  • 33. Data: 2008-11-29 09:31:05
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 28 Nov 2008 19:40:38 +0000, Olgierd napisał(a):

    > To ja chyba naprawdę jestem bardzo do przodu:
    > http://olgierd.wordpress.com/files/2008/11/alior.png

    Tobie to muszą dać szybko, bo inaczej powiesz kolegom z pracy, żeby ich
    (Alior) obsmarowali sowicie ;)

    Xenocide

  • 34. Data: 2008-11-29 09:42:00
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sat, 29 Nov 2008 10:06:36 +0100, Szymon napisał(a):

    > Co ciekawe Alior
    > podkupowal ludzi z innych bankow. Skusili sie wierzac czesto, iz wkrotce
    > beda nalezec do elity. No to maja - wkrotce zostana na bruku.

    Nie przesadzaj. Moim zdaniem po prostu przeholowali a być może to celowe
    zagranie reklamowe, aby ludzi nałapać i szumu zrobić. Wydaje mi się, że
    im się udało, bo np tu na grupie ostatnio, średnio po kilka postów o nich
    jest zakładanych każdego dnia. KK od początku była produktem hmmm
    utopijnym? Przelewy z karty za darmo, nawet na swoje darmowe konto w tym
    samym banku z lokatą ON 11%, i wliczające się do zwolnienia z opłaty
    rocznej? Brakowało jeszcze tylko, aby zadłużenie można rozłożyć na razy
    tak zwane 'totalne 0%'. Panowie. Wy starzy wyjadacze i hakerzy bankowości
    w to uwierzyliście? Nie wierzę!

    Xenocide

  • 35. Data: 2008-11-29 10:18:54
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Olgierd wrote:

    > O kurczę, na stronie też zmienili.
    > No cóż, rodzi się w bólach ;-)

    A może ten 1% potem zwracają jako cashback? Trzebaby dokładnie tą taryfę
    przeanalizować...

    --
    MiCHA

  • 36. Data: 2008-11-29 10:20:28
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Piotr Gralak" <g...@g...pl> wrote in message

    > hihi a miało być tak pięknie... kto to rozpuścił plotę, że będzie za free?
    > przyznać się! ;)

    Czyli KK jest bardzo droga dla tych co nie wykonaja odpowiedniej wartosci
    transakcji. Mam money BZWBK i mimo skasowania przelewania gotowki (wprow.
    1%) juz 5 trans. miesiecznie zwalnia mnie z oplaty 5zl/mies. Niezaleznie od
    wydanej kwoty rocznie mam wiec karte gratis.

  • 37. Data: 2008-11-29 10:31:50
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > To ja chyba naprawdę jestem bardzo do przodu:

    Zdecydowanie. Jakie masz źródło dochodu, tylko etat czy też DG?

    a.

  • 38. Data: 2008-11-29 10:55:09
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 29 Lis, 00:02, "maciek" <e...@i...pl> wrote:
    > "mareK" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Warto uwzględnić w tych obliczeniach fakt, że przelew z KK Aliora kosztuje
    > 1%, prawdopodobnie kwoty przelewu.
    >
    > Pozdrawiam serdecznie,
    > Maciek

    Najciekawsze jest to, że ta tabela opłat i prowizji wciąż jest z 29
    października br.
    Kilkanaście dni temu zapisałem sobie na komputer tą tabelę. TOIP z 29
    października br. prezentowana na stronie banku kilka dni temu różni
    się od TOIP obowiązującej od 29 października br dostępnej dziś na
    stronie banku.
    Czy ktoś był informowany o zmianie w tabeli?

  • 39. Data: 2008-11-29 11:43:41
    Temat: Re: ALIOR KK gdzie jest jaki? haczyk?
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Nie o to chodzi... ludzie zmieniali prace, a wiadomo, ze konkurencja byla
    wsciekla zagraniami Aliora. Sadzisz, ze teraz przyjma ich z otwartymi rekami
    ponownie?
    Niektore umowy Alior ciekawie formulowac - trzeba bylo podac jakich klientow
    sie ze soba przyciagnie w ciagu 3 miesiecy, imiennie, a jesli nie wykonales
    planu - pa. I co wtedy?

  • 40. Data: 2008-11-29 11:52:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Szymon pisze:
    > Nie o to chodzi... ludzie zmieniali prace, a wiadomo, ze konkurencja byla
    > wsciekla zagraniami Aliora. Sadzisz, ze teraz przyjma ich z otwartymi rekami
    > ponownie?

    To trzeba był się nie zwalniać. Każda zmiana pracy niesie ryzyko.

    > Niektore umowy Alior ciekawie formulowac - trzeba bylo podac jakich klientow
    > sie ze soba przyciagnie w ciagu 3 miesiecy, imiennie, a jesli nie wykonales
    > planu - pa. I co wtedy?

    Było o tym pomyśleć wcześniej.

    --
    Mithos