  • 11. Data: 2004-09-19 21:09:03
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    news:cikh13$k0s$1@inews.gazeta.pl...

    > Co oczywiście nie rodzi obecnie żadnych skutków prawnych, gdyż wejście w
    > życie wyroku zostało odroczone o 12 miesięcy.

    ciekawe co by było gdyby się okazało nagle że ustawa o podatku od towarów i
    usług jest NzK - czy odroczyliby o 12 mcy wejscie w zycie wyroku :-))

    ale tak oczywiście masz rację - jutro zapłacę abonament za zaległe 4 lata

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 12. Data: 2004-09-19 21:19:17
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dodajmy to tego, ze rozpatrzenie tej "niezwykle skomplikowanej" sprawy
    > przez TK od momentu wystapienia RPO do momentu ogloszenia wyroku
    > trwalo 15 miesiecy...

    i jeszcze dodajmy do tego, że ludzie całkiem poważnie zastanawiają się nad
    tym jak to zapłacić, czy można przelewem, czy na poczcie itd....

    czasy się zmieniają...
    jeszcze 3 lata temu nie było podatku belkowego od odsetek od oszczędności, a
    dzisiaj jako zachętę do oszczędzania w IKE jest wymieniany brak tego podatku
    (chyba bez tego nikt by się nie nabrał)

    po następnych wyborach może zostanie wprowadzony podatek klimatyczny w całej
    Polsce i na pewno znajdą się chętni którzy będą pytać czy można to zapłacić
    przelewem

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 13. Data: 2004-09-19 21:19:28
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i usług jest NzK - czy odroczyliby o 12 mcy wejscie w zycie wyroku :-))
    >
    > ale tak oczywiście masz rację - jutro zapłacę abonament za zaległe 4 lata

    E! No co ty? Oczadział??? 4 lata, to 48 miesięcy a karą jest równowartość
    30-krotności miesięcznej opłaty. Teraz to Tobie już w ogóle nie opłaca się
    płacić abonamentu - i tak jesteś na plusie...:->
    yamma

  • 14. Data: 2004-09-19 21:28:59
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "yamma" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > E! No co ty? Oczadział??? 4 lata, to 48 miesięcy a karą jest równowartość
    > 30-krotności miesięcznej opłaty. Teraz to Tobie już w ogóle nie opłaca się
    > płacić abonamentu - i tak jesteś na plusie...:->

    mamy 14 dni na zgłoszenie telewizora do wysokiej komisji ds telewizorów,
    jeżeli masz telewizor krócej niż 2 tygodnie to po prostu nie zdążyłeś
    zarejestrować.
    ja wyrejestrowałem w 2000 ale szczerze mówiąc i tak wole siedzieć w necie
    zamiast oglądać TVP.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 15. Data: 2004-09-19 21:30:26
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]

    > 30-krotności miesięcznej opłaty. Teraz to Tobie już w ogóle nie opłaca się
    > płacić abonamentu - i tak jesteś na plusie...:->

    A co tam! Ja zaplace zaleglosc za 7 lat. Trzeba szanowac prawo ;-)

    marekz

  • 16. Data: 2004-09-19 21:31:31
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości

    > A co tam! Ja zaplace zaleglosc za 7 lat. Trzeba szanowac prawo ;-)

    Aha, no i kare tez oczywiscie zaplace !! No za to, ze nie placilem wczesniej
    !! :-)

    marekz

  • 17. Data: 2004-09-19 21:37:29
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    > Aha, no i kare tez oczywiscie zaplace !! No za to, ze nie placilem
    > wczesniej
    > !! :-)

    ajajaj ty niedobry
    pani Waniek byłaby niepocieszona, dobrze ze cie sumienie gryzie i w koncu
    zaplacisz
    zauwazylem spadek jakosci programow tvp od 7 lat - zapłac to moze powtorza
    Niewolnice Izaure

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 18. Data: 2004-09-19 22:26:55
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Sep 2004 17:22:03 +0200, "zbiggy"
    <z...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):

    >Użytkownik "Radoslaw P."

    >co kto lubi, ale przecież nałożenie tej opłaty przez KRRiT zostało uznane
    >przez TK za niezgodne z konstytucją. jeżeli kilka czy nawet kilkanaście
    >pryków siedzi tam za nasze miliony złotych, jako bonus wyłudzają łapówki od
    >mediów a na dodatek okazuje się, że nawet nie zapoznali się z normami
    >regulującymi ich działalność, to ja, ich pracodawca nie płacę za taką robotę
    >:-))

    Jak to prostego tekstu ludzie nie potrafia zrozumiec...

    Oplata ta NIE zostala nalozona przez KRRiT, n i k t tej
    oplaty/podatku nie kwestionowal. Ani z pewnoscia nikt jej w
    przyszlosci nie zakwestionowal. Oplata zostala nalozona przez ustawe
    sejmowa, zostalo zakwestionowane tylko to, ze KRRiT byla upowazniona
    do okreslania wysokosci tej oplaty, a skoro nosi ona charakter podatku
    to KRRiT nie ma takich uprawnien - by okreslac w istocie wysokosc
    podatku.

    Po prostu zostanie wyznaczony inny sposob okreslania wysokosci tego
    podatku i to wszystko. Epatowanie sie ze sama oplata jest niesluszna
    jest naiwnoscia. Podatki trzeba placic, teraz po prostu KRRiT miala
    niewielki e mozliwosci egzekucji, gdy to zostanie uporzadkowane, czyli
    przejdzie w lapy fiskusa bedzie gorzej a nie lepiej, bo sciagalnosc
    sie poprawi z 50% do ponad 95%.

    I to wszystko.

    --
    Adek {adek124(małpa)w.domku.prv.pl}
    http://adek124.republika.pl/

  • 19. Data: 2004-09-19 22:39:28
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    > Co oczywiście nie rodzi obecnie żadnych skutków prawnych, gdyż wejście w
    > życie wyroku zostało odroczone o 12 miesięcy.

    A zna ktoś sygnature akt tego wyroku?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 20. Data: 2004-09-20 03:26:16
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    kovalek wrote:
    > A zna ktoś sygnature akt tego wyroku?

    www.trybunal.gov.pl
    niedawno był, więc w aktualnych komunikatach znajdziesz

    KG