eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAkior Sync i moje bojeAkior Sync i moje boje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
    t3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    From: "sTav" <m...@b...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Akior Sync i moje boje
    Date: Mon, 26 Aug 2013 16:58:06 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 65
    Message-ID: <521b6cfe$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.31.59.184
    X-Trace: 1377529086 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1216 83.31.59.184:2128
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:595349
    [ ukryj nagłówki ]

    W lipcu pytałem na tej grupie o banki prowadzące konta wspólne bez
    opłat.
    M.in. wskazano mi Alior Sync.

    Na stronie zachęcająco: otwarcie konta w 5 minut.
    Wypełniam stosowne rubryczki na kolejnych stronach i ZONK! - na stronie
    przelewów wymaganych do otwarcia konta nie ma Banku Pocztowego, (mimo że
    ten sam bank jest wymieniony w tzw. przelewach natychmiastowych).
    Nie da się zrobić przelewu, więc cała procedura utyka w tym punkcie.
    Trudno.
    Próbuję voice-chat, ale działa tylko w jedną stronę, (tzn. ja słyszę
    świetnie ale mnie nie slyszą). Żadne zmiany ustawień nie działają, nawet
    ręczne dopisanie video-oddzial.sync.pl do flashplayera. Używam wprawdzie
    SrwareIron (chromium) z Adobe a Chrome ma jakiś wewnętrzny flash, ale
    zmiana przeglądarki na IE9 wymieniony na liście obsługiwanych
    przeglądarek, daje taki sam efekt: - Ja słyszę, mnie nie słyszą.
    Trudno.
    Dzwonię na infolinię, okazuje się że kiedyś zakładałem lokatę w Sync'u i
    w związku z tym jestem klientem ich banku oraz mam już nadany ID
    Klienta, a co za tym idzie system mnie zweryfikował negatywnie, bo
    nieprawidłowo odpowiedziałem na któreś pytanie weryfikujące i nic z tym
    nie można zrobić, trzeba zadzwonić ponownie, od początku podać wszystkie
    dane, ponownie przejść weryfikację.
    Dzwonię ponownie, tym razem przechodzę weryfikację i otrzymuję
    zapewnienie że ID Klienta nadany niegdyś przy zakładaniu lokaty (już
    dawno zakończonej) zostanie mi przesłany kurierem w postaci odpisu umowy
    lokaty gdzie będzie ów nieznany mi numer ID.

    Mija tydzień, - kurier nie dotarł.
    Dzwonię na infolinię, referuję sprawę, dowiaduję się że bank ma 14 dni
    (roboczych?)
    na załatwienie i tym razem prześlą mi ID listem poleconym "z
    poświadczeniem odbioru" - pocztą.
    Po kolejnych 18 dniach ponieważ nie dostałem listu, a także nie ma (i
    nie było) żadnego awizo w skrzynce, dzwonię do banku z informacją że nie
    otrzymałem żadnej korespondencji. Znowu jestem zmuszony do dwukrotnego
    przechodzenia weryfikacji, w końcu konsultant sporządza jakiś protokół i
    zapada cisza która trwa do dnia dzisiejszego.

    Podsumowanie:
    Posiadam konto (wspólne) w Alior Sync, do którego nie mogę się zalogować
    z powodu braku identyfikatora nadanego niegdyś przy zakładaniu lokaty.
    Alior Sync przy zakładaniu lokaty nie widzi przeszkód w wysłaniu ID
    e-mailem,
    (prawdopodobnie odbywa się to przy "potwierdzeniu założenia lokaty"),
    natomiast odmawia wysłania tegoż ID e-mailem, a przesyłki kurierskie i
    pocztowe nie doręczone (!) ignoruje.

    Tak to wygląda "otwieranie konta w 5 minut" w Alior Sync.

    Dodam tylko że wspólposiadacz konta otrzymał swój ID kurierem w
    przeciągu jednego lub dwu dni, (stąd znam numer założonego konta, bo SMS
    potwierdzający założenie konta składał się tylko z liczby (sumy)
    kontrolnej i ostatnich czterech cyfr).

    Może przeczyta to ktoś z Sync'a, bo ja już nie mam ochoty kopać się z
    koniem, wysłuchiwać muzyczki, spowiadać się po raz n-ty przed
    konsultantem itd.
    Konto oczywiście w tej sytuacji nie jest używane (saldo=0) i nie będzie.

    --




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1