  • 1. Data: 2006-09-09 18:31:11
    Temat: Aktywacja KK ING
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    Witam,
    We wtorek otrzymałem pocztą KK ING MC i następnego dnia poszedłem do Oddziału
    podpisać umowę (karta z przeniesienia z innego banku). Wszystko wydawało się
    OK, pani w ING powiedziała, że karta będzie aktywna najpóźniej następnego dnia
    roboczego (czwartek). I w czwartek wchodzę do systemu ING Bank on-line i KK
    pojawiła się ze statusem "Aktywna". Szczęśliwy, że KK już działa pojechałem
    dzisiaj na zakupy a tu zonk. Dwa razy dostałem w sklepie komunikat "transakcja
    odrzucona - karta nieważna". Trochę... wkurzony dzwonię na infolinię kartową a
    tam mi mówią, że w Oddziale karty nie aktywowano.... Już nic z tego nie
    rozumiem. Zdarzyło się komuś z Was coś takiego?

    Dzięki za odpowiedzi.

    Paweł

  • 2. Data: 2006-09-09 18:41:18
    Temat: Re: Aktywacja KK ING
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tam mi mówią, że w Oddziale karty nie aktywowano.... Już nic z tego nie
    > rozumiem. Zdarzyło się komuś z Was coś takiego?

    jak ja aktywowalem kredytowa to powiedzili ze karta bedzie aktywna
    bedzie do 48 h od odbioru z banku.
    Troche to glupie, bo mogli zrobic tak jak debetowki, ktore teraz aktywuje
    sie telfonicznie
    i od razu dzialaja.

    p.

  • 3. Data: 2006-09-09 18:42:01
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]

    > tego nie
    > rozumiem. Zdarzyło się komuś z Was coś takiego?

    Tak. Ja kwestie olalem. W koncu to bankowi powinno zalezec, aby
    akurat ich karty uzywac. Jak sie konczyl 3-miesieczny termin, w
    ktorym trzeba bylo wykonac transakcje na okreslona kwote, aby nie
    zostala pobrana oplata roczna, to sprobowalem i karta juz
    dzialala. Wiec nie wiem ile im zajela w sumie ta "aktywacja", ale
    na pewno wiecej niz 10 dni a mniej niz 70.

    marekz

  • 4. Data: 2006-09-09 18:44:17
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

> [...]
    > dzialala. Wiec nie wiem ile im zajela w sumie ta "aktywacja", ale
    > na pewno wiecej niz 10 dni a mniej niz 70.

    Ja im daję 24h od mojej wizyty w najbliższy poniedziałek w banku. W razie co
    ich plastik z lwem wyląduje w kawałkach w koszu na śmieci. Konkurencja nie ma
    takich problemów...
    Paweł

  • 5. Data: 2006-09-09 18:52:54
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > banku. W razie co
    > ich plastik z lwem wyląduje w kawałkach w koszu na śmieci.

    To pamietaj zeby wypowiedziec a i tak sie zapewne powozisz z
    oplata...

    Ogolnie ta karta jest kartą relatywnie niskiej jakosci. Zwroc
    uwage, na krotki g-p (byc moze nawet najkrotszy w kraju, oprocz
    jakichs "egzotycznych" kart) oraz brak mozliwosci wykonania
    przelewu. Dodatkowo - co uwazam, ze jest SKANDALEM - bank nie
    uczestniczy w ogole w III sesji Elixiru a Sorbnety ponizej 1M
    ksieguje razem z Elixirami!

    Na plus nalezy zaliczyc nienajgorszy interfejs internetowy i
    wpisane w regulaminie odnowienie za darmo przy niskim poziomie
    obrotow. No ale ten ostatni argument, to juz jest coraz slabszy,
    od czasu kiedy nawet BRE musialo sie ugiac i to wpisac w
    regulamin, dzieki determinacji klientow wypowiadajacych umowy.

    marekz

  • 6. Data: 2006-09-09 18:57:16
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Paweł"
> [...]
    > razie co
    > ich plastik z lwem wyląduje w kawałkach w koszu na śmieci.

    ja tez uruchamiam ich KK ale pryslali mi ją z nazwiskiem w którym są
    polskie literki a na wniosku na 100% chcialem zeby na kracie nie bylo
    polskich literek.
    W zwiazku z czym jak znajde czas to im tą katrę oddaję jako niezgodną
    z wnioskiem :-)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2006-09-09 18:59:18
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

> [...]
    > od czasu kiedy nawet BRE musialo sie ugiac i to wpisac w
    > regulamin, dzieki determinacji klientow wypowiadajacych umowy.

    Też zauważyłem, ży chyba mają mniej elixirów, bo przelew na ING OKO wysłany w
    piątek około 11:30 dotarł w.... poniedziałek.

    Zgadza się, że karta nie jest może rewelacyjna (jak dla mnie np. Raifi czy
    Mille) ale ma niewysokie odsetki od zadłużenia. A poza tym zawsze można ją po
    kilku m-cahc przenieść gdzie indziej, np. do mBanku.

    Fajnie się dzisiaj czułem przed kasą jak pani mówi, że karta jest nieważna. I
    od razu to dziwne spojrzenie...

    A co do opłaty to jej nie powinni naliczyć, bo karta jest niekatywna :)

    Gdzie poleciłbyś mi ją prznieść przy założeniu, że mam na niej limit 9,5K PLN.
    Raifi nie wchodzi w rachubę.
    Paweł

  • 8. Data: 2006-09-09 19:02:32
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

> [...]
    > polskich literek.
    > W zwiazku z czym jak znajde czas to im tą katrę oddaję jako niezgodną

    Na mojej też są polskie znaki. W sumie nie jest to tak bardzo istotne jak
    głównie KK jest wykorzystywana do płatności w kraju. Poza PL może być różnie.
    Ale żeby z niej korzystać to najpierw trzeba mieć kartę aktywną :)
    BPH wydaje KK bez polskich znaków, podobnie jak Lukas (Visa Classic).
    Paweł

  • 9. Data: 2006-09-09 19:11:00
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Zgadza się, że karta nie jest może rewelacyjna (jak dla mnie np.
    > Raifi czy
    > Mille) ale ma niewysokie odsetki od zadłużenia. A poza tym
    > zawsze można ją po

    Racja 17% jest atrakcyjne, ale nie przebija Mille ani nawet nie
    zbliza sie do tego co mozna uzyskac z karta Mille. Zreszta majac
    Mille-karte i tak nie skorzystasz z 17%, bo przeciez skorzystasz z
    9,9% Mille...

    > Gdzie poleciłbyś mi ją prznieść przy założeniu, że mam na niej
    > limit 9,5K PLN.

    1. BPH oddzial, ktory NIE ZOSTANIE dolaczony do Pekao.
    2. BPH oddzial, ktory ZOSTANIE dolaczony do Pekao.
    3. Mille - chyba juz masz, ale tam mozna miec na pewno 3 karty, a
    moze i wiecej.
    4. Getin (o ile to jeszcze istnieje).To karta, z ktorej przelewy
    sie robi w oddziale jako transakcje bezprowizyjne, nie wiem tez
    czy maja procedure "przenosinowa".

    BZWBK pominalem celowo, nie trzeba popierac ich podejscia
    przesiaknietego roznymi fobiami, niech zdychaja w samotnosci :-).
    Citi sie chyba nie dorobil jeszcze procedury przenosinowej, tak ze
    wybor jest dosyc skromny.

    marekz

  • 10. Data: 2006-09-09 19:29:08
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > przesiaknietego roznymi fobiami, niech zdychaja w samotnosci :-).
    > Citi sie chyba nie dorobil jeszcze procedury przenosinowej, tak ze

    A co sądzisz o następujących (poza BPH, BZ WBK, ING, Mille, Raifi)
    Znalazłem w czwartkowej Rzepie, że zamieniać można jeszcze KK w Fortisie,
    Invest Banku, mBanku, Multi i PKO BP.
    Paweł