  • 1. Data: 2007-08-02 20:48:55
    Temat: Ale karta! chciało by się rzeknąć
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    Allekarty używam od niecałych dwóch okresów rozliczeniowych, ja wiem,
    20 - 30 transakcji nią wykonałem i chyba nie więcej. Ja rozumiem
    Allegro musi działać i klientów czymś przyciągać, ale skoro ich karta
    musi się wyróżniać, to należałoby też się postarać o jakość. Jak dla
    mnie to zwykła amatorka. Dzisiaj musiałem zapłacić przez internet a
    srebro, które pokrywa literki wygląda na całej karcie tak jak na tym
    wycinku.

    http://img248.imageshack.us/img248/7819/allekkxt7.jp

    Do tego te bajeranckie tło mieni się w oczach i można prawie jakąś
    losową fazę załapać gratis jak się dłużej przyglądasz ;) A trzeba się
    wpatrywać, bo ciężko coś od razu zobaczyć. Zaznaczam, że nie mam nic z
    oczami i nigdy u "lekarza - tego od oczu" jak to mówił Miś-Ryś nie
    byłem.

    Xenocide

  • 2. Data: 2007-08-03 01:06:56
    Temat: Re: Ale karta! chciało by się rzeknąć
    Od: Patryk Piotrkowski <p...@g...com>

    On Aug 2, 10:48 pm, "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>
    wrote:
> [...]
    > byłem.
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    Numer zakrywamy kartką papieru i rysujemy po niej kredką :D
    Prawie jak w przedszkolu...

  • 3. Data: 2007-08-03 06:03:59
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Patryk Piotrkowski napisał(a):

    > Numer zakrywamy kartką papieru i rysujemy po niej kredką :D
    > Prawie jak w przedszkolu...

    A co w sklepie na to :)

  • 4. Data: 2007-08-03 09:17:30
    Temat: Re: Re: Ale karta! chciało by się rzeknąć
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 03 Aug 2007 01:06:56 +0000, Patryk Piotrkowski napisał(a):

    > Numer zakrywamy kartką papieru i rysujemy po niej kredką :D
    > Prawie jak w przedszkolu...

    Taa, tylko znajdź teraz w domu kredkę albo chociaż ołówek :)

  • 5. Data: 2007-08-03 10:39:40
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Bartosz 'xbartx, Nowakowski napisał(a):
    > Allekarty używam od niecałych dwóch okresów rozliczeniowych, ja wiem,

    ciach

    Z większości wypukłych farba z napisów się ściera praktycznie w całości.
    Mi zlazło i w mBanku i w Mille.

  • 6. Data: 2007-08-03 11:25:51
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Z większości wypukłych farba z napisów się ściera praktycznie w całości.
    >
    > Mi zlazło i w mBanku i w Mille.

    To może inaczej. Kto intensywnie korzysta z karty i farba mu nie zeszła?

    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-08-03 11:26:12
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 03 Aug 2007 12:39:40 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Z większości wypukłych farba z napisów się ściera praktycznie w całości.
    > Mi zlazło i w mBanku i w Mille.

    Nie no ja rozumiem, że tak może być a w zasadzie jest, tylko że jak
    jest w miarę jednolite tło to jeszcze ok, ale w tym wypadku ktoś mógł
    trochę pomyśleć.

  • 8. Data: 2007-08-03 12:28:59
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > To może inaczej. Kto intensywnie korzysta z karty i farba mu nie zeszła?

    BZWBK Orange. Dosyć intensywnie przez ponad 2 lata.
    Żadnych śladów na napisach, ale czy one są malowane jakąś farbą?

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko

  • 9. Data: 2007-08-03 23:43:05
    Od: "FriendOnet" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > To może inaczej. Kto intensywnie korzysta z karty i farba mu nie
    > zeszła?

    Stary MC z PeKaO już nie obslugiwany.
    Jak nowy.

    Obecny po zmianie do kitu, nie mam.

  • 10. Data: 2007-08-06 22:48:09
    Od: Michal Kolodziejczyk <m...@w...pl>

    Patryk Piotrkowski wrote:

    > Numer zakrywamy kartką papieru i rysujemy po niej kredką :D
    > Prawie jak w przedszkolu...

    Lepiej od kolezanki pozycz lakier do paznokci. Moze byc srebrny.

    miko