  • 11. Data: 2007-08-10 09:30:20
    Temat: Re: Ale karta! chciało by się rzeknąć
    Od: "PiotrF" <u...@w...pl>

    Mam to samo ale uważam że to zaleta tej karty
    mało kto będzie mógł odczytać dane z karty do ewentualnego przekrętu
    Ja nie muszę się przyglądać cyferkom i napisom bo mi to niepotrzebne
    Ale sprzedawca wytrzeszcza oczy aby coś zobaczyć :)
    Fajna zabawa przy tym dla mnie
    Karta się podoba i zwraca uwagę

    :)
    Piotr

  • 12. Data: 2007-08-10 14:42:52
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

    > To może inaczej. Kto intensywnie korzysta z karty i farba mu nie zeszła?
    >
    > pozdr.
    > RobertS

    Srebrna Visa BPH - nie sciera sie - ale jest to srebrne na srebrnym - moze nie
    malowane a sam plastik taki.
    Toz Samo Citibanku - sciera sie juz po miesiacu z niektorych liter.