  • 1. Data: 2004-04-22 12:41:03
    Temat: Algorytm wyliczania dwóch cyfr kontrolnych w numerze konta...
    Od: "MariB" <m...@w...pl>

    Witam.
    Czy ktoś jest wstanie wskazać mi miejsce w sieci, gdzie znajdę ten algorytm

    Pozdrawiam
    MariB

  • 2. Data: 2004-04-22 12:43:55
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Witam.
    > Czy ktoś jest wstanie wskazać mi miejsce w sieci, gdzie znajdę ten
    algorytm

    http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=U
    TF-8&oe=UTF-8&q=iban

    kursor

  • 3. Data: 2004-04-22 12:49:37
    Od: "Misha" <...@...pl>

    > Czy ktoś jest wstanie wskazać mi miejsce w sieci, gdzie znajdę ten
    algorytm

    liczba kontrolna = 98 - ("nrrachunku24cyfry"252100 mod 97)

    ps. do nr rachunku dopisujemy (nie dodajemy) "252100"

  • 5. Data: 2004-04-22 13:53:24
    Od: "MariB" <m...@w...pl>

    Dziękuję
    MariB

  • 4. Data: 2004-04-22 13:53:24
    Od: "MariB" <m...@w...pl>

    Dziękuję
    MariB

  • 6. Data: 2004-04-22 15:21:46
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Witam.
    > Czy ktoś jest wstanie wskazać mi miejsce w sieci, gdzie znajdę ten algorytm

    linki są tu:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.banki&tid=6833141