  • 1. Data: 2004-04-22 11:34:06
    Temat: waluty
    Od: m...@p...onet.pl

    Gdzie kupowalibyście walutę, żeby było najtaniej ?
    Potrzebna mi ta informacja do spłacania rat ktedytu walutowego.
    Szperam w sieci i nic nie wyszperałem. Może ktoś mi rozjaśni w głowie i pomoże.

    pozdrawiam Mariusz

  • 2. Data: 2004-04-22 11:49:56
    Temat: Re: waluty
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    ...( = = = ciach = = =)...
    do spłacania rat ktedytu walutowego.
    > Szperam w sieci i nic nie wyszperałem. Może ktoś mi rozjaśni w głowie i
    pomoże.
    > pozdrawiam Mariusz
    ================
    Witaj :-)!
    Jestes pewien, ze bank zgodzi sie przyjmowac wplaty w walucie kredyty?
    Doradzam wczesniejsze sprawdzenie.
    Pozdrawiam!
    PL

  • 3. Data: 2004-04-22 12:07:36
    Od: "Mariusz" <m...@p...onet.pl>

    pewien to ja nie jestem, ale będę próbował w PKO BP. Tylko cały czas waham się
    czy warto w to się bawić, bo przecież muszę gdzieś tą walutę kupić. Gdybym w
    niej zarabiał to całkiem inna sprawa.

    pozdrawiam Mariusz

  • 4. Data: 2004-04-22 12:53:30
    Od: "Andrzej Boloczko" <A...@i...pl>

    "Mariusz" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    się
    > czy warto w to się bawić, bo przecież muszę gdzieś tą walutę kupić. Gdybym

    Ja majac kredyt w bph w CHF splacam w tej walucie. Kupuje w kantorach,
    bo i tak czesto je mijam. Generalnie wychodzi zawsze kilka-kilkanascie
    zlotych
    taniej na kazdej racie.
    Pozdrawiam
    Andrzej B

  • 5. Data: 2004-04-22 12:57:58
    Od: "Andrzej Boloczko" <A...@i...pl>

    "Andrzej Boloczko" <A...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > >

    > Ja majac kredyt w bph w CHF splacam w tej walucie. Kupuje w kantorach,
    > bo i tak czesto je mijam. Generalnie wychodzi zawsze kilka-kilkanascie

    Aha, nie kazdy oddzial ma kase walutowa, wiec nie wszedzie mozna
    wplacic, musisz sie zorientowac.
    Andrzej B