eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Alior] Jeśli zapomniałeś CIF... › [Alior] Jeśli zapomniałeś CIF...
  • Data: 2010-08-23 09:46:29
    Temat: [Alior] Jeśli zapomniałeś CIF...
    Od: guest <n...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ... to masz przechlapane.

    Na początku od razu podkreślę, że sam jestem sobie winien. Id do
    logowania powinno się albo pamiętać, albo mieć zapisane.

    Ja z lenistwa/wygodnictwa dla id logowania używam InFormEnter (plugin
    dla Firefoxa do wypełniania formularzy). Mam to zainstalowane na dwóch
    komputerach z których wykonuję 99% operacji bankowych. Minusem jest to,
    że brak konieczności wklepywania id skutecznie odparował mi je z pamięci.

    No i podczas kilkudniowego wyjazdu zagranicznego nagle zaistniała
    konieczność skorzystania z serwisu transakcyjnego. Konkretnie Aliora,
    który nie jest moim podstawowym bankiem, stąd pamiętanie id traktowałem
    po macoszemu.

    No i tutaj DZONK:
    Zapomniałem jaki mam CIF. Telefon na infolinię i przykrość - nie ma
    fizycznej możliwości uzyskania "zdalnie" id logowania - tak mnie
    poinformowano. Nie można się w żaden sposób uwierzytelnić za pomocą
    danych osobowych, gdyż do uzyskania jakiejkolwiek informacji od nich, na
    wejściu wymagany jest właśnie CIF.
    Pani poleciła mi a) zajrzenie do umowy, b) wizytę w oddziale banku gdzie
    podpisywałem umowę, co było dosyć trudne z uwagi na 1.100 km odległość
    od banku i od umowy.

    Próbowałem skontaktować się z moim dedykowanym "opiekunem klienta
    zamożnego". Też nie potrafił mi pomóc - gdy po nieudanej próbie z
    generalną infolinią opisałem mu sprawę mailowo i nie odpowiedział w
    ciągu 36h, to zadzwoniłem na służbową komórkę - za którymś razem pani
    odebrała - "przepraszam! jestem na urlopie! pisał pan maila? I nie
    dostał pan odbitki? Muszę to sprawdzić dlaczego pan nie dostał. Proszę
    zadzwonić na infolinię! Do widzenia!"

    Także Alior nie przewiduje obsługi takiej sytuacji, w której klient
    zapomniał swojego id i chciałby uzyskać go uwierzytelniając się za
    pomocą wszelkich innych danych wprowadzonych do systemu (pesele,
    nazwiska panieńskie, numery kont i kart itp.)

    I mimo mojego błędu mam wrażenie, że bank nie stanął na wysokości
    zadania pozostawiając mnie w sytuacji kryzysowej z nierozwiązanym
    problemem, a czego innego jako klient oczekiwałbym w ramach wyższej
    kultury bankowości.

    Ku nomen omen pamięci.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1