eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Alior] Jeśli zapomniałeś CIF... › Re: Jeśli zapomniałeś CIF...
  • Data: 2010-08-23 17:28:18
    Temat: Re: Jeśli zapomniałeś CIF...
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    (08/23/2010 03:56 PM), sTav wrote:
    > Rafal M wrote:
    >> On 23 Sie, 13:21, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:
    >>
    >>> W mBanku sytuacja jest podobna - jak zapomnisz numeru klienta, to go
    >>> nie uzyskasz ładnie prosząc konsultanta.
    >>
    >> I ja pipieram to zdanie - bank w zaden sposob nie powinien ulatwiac
    >> zdobywania loginu. Wg mnie odzyskanie tego loginu TYLKO przez wizyte
    >> w placowce jest tutaj ok.
    >
    > Chyba jest różnica miedzy "ułatwianiem zdobywania loginu" a *pomocą* ze
    > strony banku w *odzyskaniu* tegoż.
    > Są inne możliwości 100% zdalnego potwierdzenia tożsamości klienta, nie
    > opierajace się wyłącznie na typowych danych personalnych. Przykladem
    > moze tu być n.p.: predefiniowane "PYTANIE-ODPOWIEDZ" - równie dobre jak
    > dodatkowe hasło, i/lub coś z zakresu historii operacji.

    No nie oszukujmy się. Jak ktoś nie pamięta swojego loginu, to i
    pytanie-odpowiedź zapomni.

    Ja np. w citibanku (i chyba w mbanku) mam ustawione jakieś hasło
    telefoniczne, którego oczywiście nie pamiętam. Jak przyjdzie co do
    czego, to strzelę jakieś słowo które będzie mi się wydawać że mogło mi
    przyjść do głowy w czasie ustawiania, i na jakieś 10% trafię ;).

    W w/w sprawie jest jednak jedna rzecz absolutnie oburzająca - tj.
    zachowanie "opiekuna klienta zamożnego". Po to taki ktoś jest, żeby w
    takich sytuacjach pomóc, przekierować do kogoś, a nie "proszę zadzwonić
    na infolinię".

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1