  • 1. Data: 2008-12-02 11:44:29
    Temat: Alior - KPINA c.d.
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    Wlasnie doszla przesylka, probowal sie kurier dostac do mnie wczoraj po godz
    19, ale zostal odprawiony z kwitkiem, dzieki przyjsciu o tej porze osoby ktore
    nie mialy prawa sie dowiedziec o tym co i gdzie che otworzyc, juz wiedza.
    Genialne poprostu, dyskrecja przede wszystkim.

    Przesylka DPD standardowa, nie ma wyszczegolnionych godzin na przesylce, takze
    nie otrzymanie przeze mnie jej w terminie (jak sie ze mna umawial pracownik
    alior banku) w godz 12-16 w piatek jest z winy banku nie kuriera jak
    sugerowaly osoby zwiazane z tym bankiem na grupie.

    Druga sprawa co mnie drazni, to znow brak koperty (jak w mbanku, eurobanku i
    multibanku) na umowy (w milenium, toyota, inteloigo, ing daja, w wbk ladna
    ksiazeczke :-) ) - to na marginesie

    i trzecia sprawa, na umowie rora przy "lokata nocna" (parametry rachunku) mam
    wpisane NIE (mimo iz mialo byc z lokata nocna) , czy to sie da zmieniac z
    poziomu elektronicznego systemu, czy kolejny wal jak w przpadku kk i darmowych
    przelewow?

  • 2. Data: 2008-12-02 11:57:40
    Temat: Re: Alior - KPINA c.d.
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    autor napisał(a):

> [...]
    > poziomu elektronicznego systemu, czy kolejny wal jak w przpadku kk i darmowych

    Myślę, że się da. Jest tam taka opcja w szczegółach rachunku - lokata
    O/N włącz/wyłącz. Aczkolwiek nie testowałem, gdyż u mnie w umowie było
    TAK i lokata działała automagicznie.

    PG

  • 3. Data: 2008-12-02 12:02:00
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > alior banku) w godz 12-16 w piatek jest z winy banku nie kuriera jak
    > sugerowaly osoby zwiazane z tym bankiem na grupie.
    ze mną się nikt nie umawiał, wczoraj dostałem e-mail, że przyjdzie
    kurier...ale ani słowa o tym kiedy!
    pojawił się dzisiaj i sprawę mam za sobą, ciekawe kiedy papiery dotrą do
    banku

    > Druga sprawa co mnie drazni, to znow brak koperty (jak w mbanku, eurobanku
    > multibanku) na umowy (w milenium, toyota, inteloigo, ing daja, w wbk ladna
    > ksiazeczke :-) ) - to na marginesie
    dostałem taki fajny segregator w Multi i tam wpinam wszelkie bankowe umowy,
    więc akurat mnie ww. koperta nie byla potrzebna...

> [...]
    > wpisane NIE (mimo iz mialo byc z lokata nocna) , czy to sie da zmieniac z
    > poziomu elektronicznego systemu, czy kolejny wal jak w przpadku kk i
    1. mam to samo, poczekam aż aktywują mi konto i wtedy powalczę...
    2. oprocentowanie na dzien podpisania umowy "-"...co to znaczy? tak się
    wypełnia pole z rodzaju N/A....
    3. u mnie w dodatku w miejscu, w ktorym wpisuje sie dane pelnomocnika banku
    jest pusto! moje dane są natomiast wypelnione prawidlowo (o dziwo)

    mam już numer konta więc wykonałem "testowy" przelew na kwotę 0,04 zł,
    ciekawe czy się odbije czy może jak konto zacznie działać to ww. kwota już
    tam bedzie ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-12-02 14:19:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 02 Dec 2008 11:44:29 +0000, autor napisał(a):

> [...]
    > pracownik alior banku) w godz 12-16 w piatek jest z winy banku nie
    > kuriera jak sugerowaly osoby zwiazane z tym bankiem na grupie.

    Hint: okres przedświąteczny, więc ciesz się, że nie wysyłają pocztą.
    Poza tym tak ciężko czasami zrozumieć i być trochę wyrozumiałym? Chciałeś
    szybko i dyskretnie, to od razu mogłeś wybrać opcję oddział. Tak to mam
    wrażnie jakbyś wybrał opcję kurier i czepiał się każdej minuty.

> [...]
    > rachunku) mam wpisane NIE (mimo iz mialo byc z lokata nocna) , czy to
    > sie da zmieniac z poziomu elektronicznego systemu, czy kolejny wal jak w

    Gdzieś czytałem, że można to włączać/wyłączać z poziomu www. Jak i
    dostosowywać kwotę minimalną, która zawsze powinna być na koncie dostępna.

    Xenocide

  • 5. Data: 2008-12-02 14:26:41
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

> [...]
    > wpisane NIE (mimo iz mialo byc z lokata nocna) , czy to sie da zmieniac z
    > poziomu elektronicznego systemu, czy kolejny wal jak w przpadku kk i

    mozna to zmienic przez system transakcyjny

    pzdr
    t.

  • 6. Data: 2008-12-02 14:50:33
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > Dnia Tue, 02 Dec 2008 11:44:29 +0000, autor napisaĹ&#65533;(a):

    > Hint: okres przedĹ&#65533;wiÄ&#65533;teczny, wiÄ&#65533;c ciesz siÄ&#65533;, Ĺźe
    nie wysyĹ&#65533;ajÄ&#65533; pocztÄ&#65533;.
    > Poza tym tak ciÄ&#65533;Ĺźko czasami zrozumieÄ&#65533; i byÄ&#65533; trochÄ&#65533;
    wyrozumiaĹ&#65533;ym? ChciaĹ&#65533;e
    > Ĺ&#65533;
    > szybko i dyskretnie, to od razu mogĹ&#65533;eĹ&#65533; wybraÄ&#65533; opcjÄ&#65533;
    oddziaĹ&#65533;. Tak to mam
    > wraĹźnie jakbyĹ&#65533; wybraĹ&#65533; opcjÄ&#65533; kurier i czepiaĹ&#65533;
    siÄ&#65533; kaĹźdej minuty.

    to ty zrozum, ze albo pracownik banku mowi mi ze w nablizszych dniach kurier
    przybedzie i zgodnie z umowa pisze na papierze do dpd godziny ktore ja mu
    podalem (nie czepilbym sie)
    albo mnie informuje ze konkretnego dnia bedzie (tylko dlatego sie czepiam) i
    nie bierze standardowej przesylki gdzie nie jest zagwarantowane dostarczenie
    o okreslonej godzinie okreslonego dnia a przesylke drozsza ktora zapewni mu
    wywiazanie sie z ustnej umowy.

  • 7. Data: 2008-12-02 15:54:13
    Od: "kurier" <...@d...com>

    Użytkownik " autor" <n...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:gh3hvo$49m$1@inews.gazeta.pl...

    > to ty zrozum, ze albo pracownik banku mowi mi ze w nablizszych dniach
    > kurier
    > przybedzie i zgodnie z umowa pisze na papierze do dpd godziny ktore ja mu

    Panie Hrabio.
    "Tak to tylko w Erze"
    Trzeba było wysłać swojego asystenta do banku, albo ruszyć dupę osobiście.
    Pan Hrabia urwał się z choinki i nigdy w życiu nie widział kuriera dowolnej
    firmy kurierskiej.
    Panu hrabiemu się wydaje, że kurier jest taksówką za złotówkę i przybywa do
    domu jak umówiona kurwa za $1000.
    Panu hrabiemu się wydaje, że akwizytor z banku mówi prawdę. To tylko
    marketoid marnie wynagradzany.

  • 8. Data: 2008-12-02 17:38:39
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik " autor" <n...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gh372s$ak6$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > poziomu elektronicznego systemu, czy kolejny wal jak w przpadku kk i darmowych

    logowałeś się w ogóle? przecież to na www można zrobić.

  • 9. Data: 2008-12-02 19:40:20
    Od: "m@rkop" <m...@g...com>

    autor napisał(a):

> [...]
    > poziomu elektronicznego systemu, czy kolejny wal jak w przpadku kk i darmowych

    Też miałem "nie", ale zalogowałem się (na umowie jest CIF) i zmieniłem
    na stronie na "tak".
    BTW na koncie od 27.11 było już 100 zeta.
    Pzdr

  • 10. Data: 2008-12-03 11:26:30
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    Końrad N.S. <n...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik " autor" <n...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:gh372s$ak6$1@inews.gazeta.pl...

    > logowałeś się w ogóle? przecież to na www można zrobić.

    a jakim cudem mam sie zalogowac jak dopiero co podpisalem umowe?