  • 1. Data: 2009-01-13 13:33:00
    Temat: Rachunek walutowy.
    Od: "PiotrekP" <p...@o...pl>

    Jaki polecacie rachunek walutowy ?

    --
    Piotrek

  • 2. Data: 2009-01-13 15:14:05
    Temat: Re: Rachunek walutowy.
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "PiotrekP" <p...@o...pl> wrote in message
    news:gkhurf$b8t$1@node1.news.atman.pl...
    > Jaki polecacie rachunek walutowy ?

    Napisz w jakiej walucie i do czego potrzebujesz taki rachunek, to wtedy
    mozna cos doradzic.

  • 3. Data: 2009-01-14 09:48:02
    Od: "PiotrekP" <p...@o...pl>

    Potrzebuję rachunku CHF, żeby od czasu do czasu pochandlować frankiem.

    Piotrek

  • 4. Data: 2009-01-14 10:40:29
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Potrzebuję rachunku CHF, żeby od czasu do czasu pochandlować frankiem.

    Oferta mocno ograniczona w CHF, co mi przychodzi na mysl to BZWBK lub Alior
    lub molochy jak PKOBP z obsluga gotowkowa.
    Pewnie jeszcze znajdziesz kilka bankow z bezplatnymi kontami walutowymi, ale
    generalnie trzeba uwazac, bo czesc oferuje tylko obsluge bezgotowkowa.
    Jezeli potrzebujesz tylko wplacic i wyplacic /oprocentowanie takich kont w
    poblizu zera/ to praktycznie kazdy bank z obsluga gotowkowa jest dobry.