  • 1. Data: 2009-07-19 12:02:55
    Temat: Re: Alior - czekanie do kasy
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "Wemif" <w...@a...pl> wrote in message news:h3v39o$u5o$2@host.amsnet.pl...
    > Ostatnio po raz pierwszy chciałem dokonać wpłaty w kasie, tylko jedna
    > z trzech była otwarta, czekałem 15 minut i dałem sobie spokój (Wrocław,
    > pl. Gruwnaldzki). Konsultantów nudzących się było sporo, ale nie
    > mogli przyjąć wpłaty bo od tego jest kasa. Jak dla mnie to trochę na
    > siłę ten podział.

    Nie tylko w Aliorze tak jest. W Millenium i BZWBK spotyka mnie czesto to samo :/

  • 3. Data: 2009-07-19 13:25:20
    Od: BK <b...@g...com>

    On 19 Lip, 14:02, "bartekk" <k...@g...com> wrote:

    > Nie tylko w Aliorze tak jest. W Millenium i BZWBK spotyka mnie czesto to samo :/

    Chyba prawie w kazdym banku kasa jest oddzielnie - kwestie
    bezpieczenstwa/uprawnien itp.

  • 4. Data: 2009-07-19 17:14:04
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    BK <b...@g...com> wrote:

    > Chyba prawie w kazdym banku kasa jest oddzielnie - kwestie
    > bezpieczenstwa/uprawnien itp.

    Np. w Lukasie czy Getinie chyba nie ma rozróżnienia.

    Ale to jakiś błąd, że tyle innych osób się nudzi, a prawie wszyscy
    z kas na urlopie ;)

    a.

  • 5. Data: 2009-07-19 18:53:39
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > Ale to jakiś błąd, że tyle innych osób się nudzi, a prawie wszyscy
    > z kas na urlopie ;)
    >
    > a.

    Też doswiadczyłem tego w ub. tygodniu. Wchodzę po 16, jestem czwarty, jedna
    z dwóch kas czynna. Tatuś zakłada konto dla córeczki, tysiące podstawowych
    pytań, aż się flaki przewracają. Po 30 minutach założone, ale jeszcze druga
    osoba co tylko zakłada lokatę i trzecia, obsłużona przez konsultanta, ale
    gotówkę musi wziąć w tej jedynej kasie. I moja kolej, chwila i wpłata
    dokonana. Jak widać, największy problem to zakładanie konta przy kasie, ale
    inni konsultanci ruszają d... opiero jak utworzy się kolejka. Obsługa kasowa
    w Aliorze jest na poziomie Pekao z przed 10 lat, skąd dawno uciekłem. Konta
    nie zamknę, ale wejdę tam w ostateczności, tylko aby wpłacić czy wypłacić
    walutę.

  • 6. Data: 2009-07-19 19:03:35
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    bartekk wrote:

    > "Wemif" <w...@a...pl> wrote in message
    >
    > Nie tylko w Aliorze tak jest. W Millenium i BZWBK spotyka mnie czesto to
    > samo :/

    kwestia obslugi gotowki/sejfiku. normalnie operacje bezgotowkowe,
    typu przelewy, otwieranie/zamykanie konta, zalatwic moga tez panie
    z okienka od kredytow. jesli tego nie robia, to zmiencie bank ;)