  • 1. Data: 2009-07-18 20:06:14
    Temat: Multibank się tłumaczy
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=441
    33

    MultiBank podjął decyzję o zwrocie środków pobranych z tytułu
    wprowadzenia 5 maja br. opłaty za kartę debetową Visa Electron do
    rachunku MultiKonto ja/my w taryfie Active. Decyzja dotyczy opłat
    pobieranych za użytkowanie karty w maju, czerwcu i lipcu 2009 r.

    Chyba sporo osób zbulwersowało się ich zagraniem tj. wprowadzeniem
    opłaty tylnymi drzwiami. Niestety nie poszli po rozum do głowy i opłata
    zostaje nadal :

    Jednocześnie informujemy, że opłata za kartę debetową Visa Electron do
    rachunku MultiKonto ja/my w taryfie Active, za sierpień będzie pobierana
    na początku września 2009 r.

    W bonusie dostajemy :

    opłata za duplikat karty Visa Electron, Visa Classic, Visa Bussines
    Electron 15zł

    --
    Mithos