  • 1. Data: 2009-07-19 08:58:59
    Temat: Kredyt mieszkaniowy, a lokata
    Od: KaeM <m...@m...pl>

    W tym roku planowany koniec studiów (mgr/inż.). W sierpniu minie rok,
    odkąd podjąłem pracę w telekomunikacyjnej firmie. Od początku studiów
    wynajmuję mieszkanie. Za dwa lata chciałbym przejść "na swoje". Stąd
    zapytanie: gdzie w międzyczasie najlepiej ulokować swoje (skromne)
    oszczędności, by za rok/dwa lata dostać kredyt z jakimś profitem/rabatem
    na mieszkanie? Gdzie pytać, gdzie szukać? Może banalne pytanie, ale w
    dosyć trudnych dla rynku czasach.

  • 2. Data: 2009-07-19 09:22:45
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy, a lokata
    Od: rhao <r...@p...pl>

    KaeM pisze:
> [...]
    > oszczędności, by za rok/dwa lata dostać kredyt z jakimś profitem/rabatem
    > na mieszkanie? Gdzie pytać, gdzie szukać? Może banalne pytanie, ale w

    gdziekolwiek, przy kh nie ma to znaczenia.