  • 1. Data: 2012-06-19 13:37:04
    Temat: Alior - dziwność przelewowa
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    O 4:10 przyszło mi powiadomienie o przelewie. Około 18 (czyli już po
    wszystkich sesjach przychodzących) nie było pieniędzy na koncie. Oni nie
    maja co robić w środku nocy tylko przelewy przyjmować? Nie był to
    przelew wewnętrzny - zwykły przelew z PKO BP wykonany wczoraj o 13:14.
    Zrobili sobie sesje w środku nocy? Czy po prostu mieli jakaś obsuwę?
    Pamiętam, że już kiedyś mi tak przyszły pieniądze w środku nocy w Aliorku.

  • 2. Data: 2012-06-19 14:01:08
    Temat: Re: Alior - dziwność przelewowa
    Od: ETR <n...@n...pl>

    W dniu 19.06.2012 13:37, neoniusz pisze:
> [...]
    > Zrobili sobie sesje w środku nocy? Czy po prostu mieli jakaś obsuwę?
    > Pamiętam, że już kiedyś mi tak przyszły pieniądze w środku nocy w Aliorku.

    W ING kilka razy tak miałem . Prawdopodobnie izba księgowań , obciążony
    system

    ITD

    paul

    --
    www.lifeprogress.pl
    ?

  • 3. Data: 2012-06-19 14:34:17
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jun 19, 1:37 pm, neoniusz <n...@j...org> wrote:
> [...]
    > Zrobili sobie sesje w środku nocy? Czy po prostu mieli jakaś obsuwę?
    > Pamiętam, że już kiedyś mi tak przyszły pieniądze w środku nocy w Aliorku.

    Co w tym dziwnego? Skoro to wysłałeś 13:14 to była to 3-cia sesja
    ELIXIRu. Większość (wszystkie poza Aliorem?) banki księgują to tego
    samego dnia 17:00 - 18:00. A Alior zawsze następnego dnia rano. Bo
    tak. Pewnie by odsetek za tą 1 noc nie naliczać. Zwykle przychodził
    tuż przed 8 rano, więc i tak się ciesz że teraz dali te parę godzin
    wcześniej.