  • 1. Data: 2012-06-19 14:43:50
    Temat: GO i OF, 6,4% Lokaty "z hakiem".
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Uwaga! Złodzieje!
    a..
    a.. Na lokacie można ulokować wyłącznie nowe środki, tj. nadwyżkę powyżej salda
    lokat złotowych Klienta w Getin Online oraz Open Online (wg stanu na 1.06.2012
    r.).
    a.. Stan salda depozytów na dzień 1.06.2012 r. będzie dostępny będzie w
    wiadomościach z banku widocznych po zalogowaniu do systemu transakcyjnego w
    zakładce ustawienia.
    a.. Najpóźniej w dniu 30.06.2012 r. Bank sprawdzi saldo lokat Klienta na dzień
    25.06.2012 r., w wypadku niespełnienia warunków Bank obniży oprocentowanie do
    wysokości 6%.

  • 2. Data: 2012-06-19 16:00:36
    Temat: Re: GO i OF, 6,4% Lokaty "z hakiem".
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-06-19 14:43, wiatrak wrote:
> [...]
    > a.. Najpóźniej w dniu 30.06.2012 r. Bank sprawdzi saldo lokat Klienta na
    > dzień 25.06.2012 r., w wypadku niespełnienia warunków Bank obniży

    Dlaczego złodzieje?

  • 3. Data: 2012-06-19 16:19:54
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Dlaczego złodzieje?

    Skoro bank po zalogowaniu wyświetla stan srodków na 1 czerwca (oczywiście po
    doklikaniu się w zakładce ustawienia) to tym samym wie czy jesteś uprawniony do
    lokaty 6,4 czy 6,0. Ale mimo wszystko pozwala założyć na 6,4%

    Ale liczy na to ,ze nie doczytasz "małego druczku" i założysz lokatę przekonany
    że masz 6,4 a zmniejszy ci po cichu oprocentowanie na 6,0. Gdy się zorientujesz,
    to już moze minać jakiś okres czasu, nie bedzie się opłacało zrywać.

    Mój przypadek.
    Dnia 4 -tego czerwca zakończyły się lokaty o których już zdążyłem zapomnieć.
    Dziś złożyłęm wnioski, przekonany że zakładam lokatę 6,4%, bo przecież mam u
    nich obecnie stan 0,00., więc będą to nowe środki. Otóż nie, bo na dzień
    1czerwca miałem kilkadziesiąt tysięcy.
    I w lipcu obudziłbym się z ręką w nocniku.

    W przypadku lokat "na wyścigi" system od początku nie pozwala złożyć więcej niż
    10 wniosków.
    A tu pozwala założyć niby 6,4%, ktore moze okazać się tylko 6,0.

  • 4. Data: 2012-06-19 17:02:06
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-06-19 16:19, wiatrak wrote:

> [...]
    > przekonany że masz 6,4 a zmniejszy ci po cichu oprocentowanie na 6,0.
    > Gdy się zorientujesz, to już moze minać jakiś okres czasu, nie bedzie

    Acha, a dlaczego swoje gapiostwo chcesz zwalać na kogoś?

  • 5. Data: 2012-06-19 18:43:49
    Od: perian <p...@i...pl>

    In <news:jrps68$5af$1@node2.news.atman.pl>, wiatrak wrote:

    > a.. Najpóźniej w dniu 30.06.2012 r. Bank sprawdzi saldo lokat Klienta na dzień
    > 25.06.2012 r., w wypadku niespełnienia warunków Bank obniży oprocentowanie do
    > wysokości 6%.

    Uważam, że umiem czytać i tak sobie pomyślałem, że ten zapis da się
    "ominąć". W systemie po złożeniu wniosku mam: "Data złożenia wniosku
    19.06.2012 Data ważności wniosku 03.07.2012"

    Alee! W mejlu do przyszedł, mam, że Termin ważności wniosku upływa:
    2012-06-22. No i zagadka!

    Aż pójdę do marmurka, żeby im dać te moje pieniądze na 6,4 ;).

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

  • 6. Data: 2012-06-19 18:48:16
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "perian" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 2012-06-22. No i zagadka!
    >
    > Aż pójdę do marmurka, żeby im dać te moje pieniądze na 6,4 ;).

    Nie ma zagadki . Nie założysz lokaty po 30 czerwca. Piszą wyraźnie.

    "Nie czekaj, aż oferta się skończy, już dziś załóż Lokatę Perfekcyjną! Masz czas
    TYLKO do 22.06.2012 roku!

    Pamiętaj, wniosek musi zostać opłacony w ciągu 3 dni od założenia lokaty."
    "

  • 7. Data: 2012-06-19 18:53:26
    Od: perian <p...@i...pl>

    In <news:jrqagj$jbt$1@node2.news.atman.pl>, wiatrak wrote:

    > Nie ma zagadki . Nie założysz lokaty po 30 czerwca. Piszą wyraźnie.

    Mam dać printskrina, gdzie mam 03.07? ;). Nabijam się teraz, ale nieco
    niekonsekwencji tu jest ;)

  • 8. Data: 2012-06-19 19:00:21
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Mam dać printskrina, gdzie mam 03.07? ;). Nabijam się teraz, ale nieco
    > niekonsekwencji tu jest ;)

    A ja mam od Raffiego na piśmie, z pieczątka imienną, przyszło "pocztą z
    trąbką", że: 100 zeta za spełnienie warunków majowych dostanę na konto NA
    POCZĄTKU CZERWCA. I co?

    I g......o!

  • 9. Data: 2012-06-19 20:37:18
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    zastanawiam sie czy uda mi sie ta operacja:
    Mam jeszcze jedną antyinflacyjną w IB z data załozenia 22 czerwca 2011, wiec
    wczesnie rano w piatek trzeba zerwać przelać do GO, tylko czy pieniądze
    zdązą dotrzeć w ten piatek, czy IB nie przetrzyma i nie wysle ostatnią sesją
    jak ostatnio mi zrobił mimo, ze rano zrywałem i pozniej cały weekend
    przeleżą bez procentu.
    Ale gdyby sie udało to moge liczyc jeszcze na dodatkowe złotówki do
    skarbonki za każda lokate perfekcyjną?
    A jesli nie dojda i założę w piątek, to czy w poniedziałek moge jeszcze
    opłacić?

    ad. pkt.9 FAQ: założone lotaty to tylko te opłacone, czy również same puste
    wnioski bez opłacenia?

  • 10. Data: 2012-06-19 22:16:38
    Od: bzdreg <b...@n...pl>

    W dniu 2012-06-19 17:02, Izydor pisze:

    > Acha, a dlaczego swoje gapiostwo chcesz zwalać na kogoś?

    s/złodziej/naciągacz/g

    teraz dobrze?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.