  • 1. Data: 2012-06-19 13:33:32
    Temat: Knedel wlasnie doszedl
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Siodemka przywiozla. Wyslali wczoraj wszystkich laureatom 3 tur. Pewnie
    dlatego byl termin 30 dni roboczych zeby wyslac wszystkim na raz.

  • 2. Data: 2012-06-19 13:46:56
    Temat: Re: Knedel wlasnie doszedl
    Od: pI <u...@1...pl>

    Tue, 19 Jun 2012 13:33:32 +0200, na pl.biznes.banki, neoniusz
    napisał(a):

    > Siodemka przywiozla. Wyslali wczoraj wszystkich laureatom 3 tur. Pewnie
    > dlatego byl termin 30 dni roboczych zeby wyslac wszystkim na raz.

    Mogli dać znać jakoś wcześniej. Jakiś kurier dzwonił, że pod drzwiami
    stoi i nikt nie otwiera ani u mnie ani u sąsiadów, więc podejrzewam, że
    to właśnie też w tej sprawie ;)

    --
    pI

  • 3. Data: 2012-06-19 20:01:26
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mogli dać znać jakoś wcześniej. Jakiś kurier dzwonił, że pod drzwiami
    > stoi i nikt nie otwiera ani u mnie ani u sąsiadów, więc podejrzewam, że
    > to właśnie też w tej sprawie ;)

    mnie również dzisiaj przywieźli, ale mnie nie było więc kurier jutro ma
    jeszcze raz przyjechać

    działa to cuś? jakie wrażenia?

    ps
    spłacam kartę i ją zamykam, czy może można z niej jakieś bonusy czerpać?

    --
    pozdrawiam
    RobertS