  • 11. Data: 2010-04-26 12:32:25
    Temat: Re: Alior i kredyty hipoteczne - ciekawostka
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > No i wszyscy wiem jak to się skończyło.

    Zeby przynajmniej juz sie to skonczylo... Zdaje sie, ze jest jeszcze
    wiele takich ksiazeczek.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 12. Data: 2010-04-27 13:16:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 26 Apr 2010 14:32:25 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Zeby przynajmniej juz sie to skonczylo... Zdaje sie, ze jest jeszcze
    > wiele takich ksiazeczek.

    No wiadomo, ale dobrze wiemy jakie są tego skutki - raczej nieciekawe dla
    posiadaczy.

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2010-04-27 21:55:28
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > No wiadomo, ale dobrze wiemy jakie są tego skutki - raczej nieciekawe dla
    > posiadaczy.

    Zdecydowanie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 14. Data: 2010-04-28 12:48:01
    Od: Tajemniczy Don Pedro <p...@g...pl>

    On 2010-04-27 23:55:28 +0200, Krzysztof Halasa said:

    > Zdecydowanie.

    Można by to ciągnąć w niekończoność! Że tak wspomnę taki ZUS na przykład ;-)
    --
    Pozdrawiam,
    Tajemniczy Don Pedro vel. Piotrek Miller