  • 21. Data: 2008-11-13 17:16:55
    Temat: Re: Alior i sumowanie limitow kart
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gffi3l$jba$1@news.dialog.net.pl...

    > Chyba po 17.11 zadzwonie, bo skoro na infolinii nie moga podac konkretow
    > to tym bardziej w oddziale. Zreszta na stronie chyba nawet nie ma wzorow
    > tych kart. Moze wnioski juz przyjmuja (choc na stronie od 17.11 maja byc),
    > ale pewnie lezakuja do oficjalnego startu.

    Trzeba podpisać ramową umowę z bankiem aby wniosek mógł być skutecznie
    rozpatrzony. Ciekawe co w takiej ramowej umowie się też znajduje. Albo jutro
    albo w przyszłym tygodniu zbadam zagadnienie. Mogłem podpisać to od razu
    przy składaniu wniosku, ale mnie się nie chciało a pani konsultantka nie
    miała pewności czy to niezbędne. Zresztą cholera wie czy to rzeczywiście
    niezbędne, dziwne by to było. Czyżby chodziło o jakieś zgody na marketing
    banku i podmiotów powiązanych?

    marekz

  • 22. Data: 2008-11-16 00:42:30
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 12 Nov 2008 21:56:27 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    >>> http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/placowki_i_bankom
    aty/placowki/placowki_main

    > Jak widać dla Aliora nie ma rzeczy niemożliwych ;)

    Oho, na mojego maila żadnej odpowiedzi, ale webmaster najwyrażniej
    przeszedł przyspieszony kurs z geografii Polski. :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl