  • 1. Data: 2011-09-21 16:41:30
    Temat: Alior idzie na sprzedaz?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Chyba jednak to pompowanie liczby rachunkow (te "techniczne" rachunki
    przy bezplatnym placeniu za rachunki w oddzialach) ma jakis sens -
    pojawilo sie info, ze Alior idzie na sprzedaz:
    http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,10325603,Alior_
    Bank_tez_na_sprzedaz__Wloski_wlasciciel_uzgodnil.htm

    Rafal

  • 2. Data: 2011-09-21 17:51:20
    Temat: Re: Alior idzie na sprzedaz?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 21.09.2011 18:41, Rafal M pisze:
    > Chyba jednak to pompowanie liczby rachunkow (te "techniczne" rachunki
    > przy bezplatnym placeniu za rachunki w oddzialach) ma jakis sens -

    I pewnie lokatkami 100-dniowymi tez sie niezle napasli.

  • 3. Data: 2011-09-22 07:58:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 19:51:20 +0200, neoniusz napisał(a):

    > I pewnie lokatkami 100-dniowymi tez sie niezle napasli.

    Ja już wietrzyłem ten "spisek" wtedy kiedy weszła promocja opłacania
    darmowo rachunków w Aliorze, to też nieźle klientów im chyba dokooptowało
    do aktualnej puli.

    --
    xbartx